رزمایش بزرگ «الی‌ بیت‌المقدس» عملیات اجرایی و مانور عملیاتی خود را در راستای مقابله با دشمن صبح امروز در سراسر استان یزد آغاز کرد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یزد، رزمایش «الی‌ بیت‌المقدس» صبح امروز عملیات اجرایی و مانور عملیاتی خود را آغاز کرد.
 
در این رزمایش که بیش از 8 هزار بسیجی عضو این گردان‌ها در مناطق عمومی برگزاری رزمایش‌های استان یزد در آن حضور دارند، از روز گذشته آغاز شده و امروز جمعه هشتم آبان‌ماه خاتمه خواهد یافت.
 
این رزمایش در روز پنج‌شنبه، هفتم آبان‌ماه بیشتر به استقرار نیروها در مناطق عمومی رزمایش پرداخته و امروز جمعه هشتم آبان‌ماه به برگزاری عملیات‌های تدارک دیده شده در راستای خنثی‌سازی نقشه دشمن اختصاص دارد.
 
این رزمایش در مرکز استان یزد، در موقعیت شهید رشیدی در جوار پارک کوهستان و با تجمیع 55 گردان نواحی مقاومت بسیج مرکزی، ثارالله و روح‌الله آغاز شده است و گردان‌ها با برنامه زمانبندی شده در دو بخش به اجرای عملیات خواهند پرداخت.
 
هدف از برگزاری این رزمایش به نمایش گذاشتن آموخته‌های بسیجیان در دوره‌های آموزش نظامی، عقیدتی، سیاسی، پدافند غیرعامل و ... اعلام شده است، ضمن اینکه بسیجیان در این رزمایش نحوه کار با سلاح‌های سنگین را نیز به طور عملی فرا خواهند گرفت.
 
انتهای پیام/گ
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.