هفته دوم لیگ برتر والیبال در حالی پیگیری خواهد شد که غیبت دو تیم پیکان تهران و بانک سرمایه سبب شده است تعداد ستاره‌ها در این هفته کاهش پیدا کند.

به گزارش خبرنگار حوزه توپ و تور گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، دومین هفته از رقابت‌های والیبال قهرمانی باشگاه‌های کشور از فردا در شهرهای تهران، بندرعباس، مشهد ، ورامین و زاهدان پیگیری خواهد شد. 

خانه والیبال تهران فردا میزبان دیدار دو تیم سایپا و جواهری گنبد خواهد بود. دیداری که از ساعت 17 آغاز خواهد شد. 

تیم جواهری گنبد و سایپا هر دو موفق شدند در چارچوب هفته نخست مسابقات مقابل حریفان خود به برتری برسند و حالا برای کسب دومین پیروزی از انگیزه بالایی برخوردار هستند. شاگردان ناصر شهنازی در تیم سایپا هفته گذشته دیدار سختی را در تبریز مقابل شهرداری این شهر برگزار کردند و در نهایت توانستد تیمی را با نتیجه 3 بر 2 شکست دهند که در فصل قبلی مسابقات به مقام سوم دست پیدا کرده بود.

بازرگانی جواهری گنبد هم که تکلیف حضورش در لیگ در روزهای مانده به مسابقات مشخص شد ، در گنبد پذیرای ثامن مشهد بود که در نهایت موفق شد حریف تازه وارد خود را شکست دهد.

ثامن الحجج مشهد با هدایت جبار قوچان نژاد نخستین دوره حضور خود در مسابقات لیگ برتر را تجربه می کند و پس از شکست در دیدار نخست ، باید در جدالی سخت به مصاف شهرداری ارومیه بود. تیمی که در هفته ابتدایی لیگ در دیداری جنجالی موفق به شکست تیم پرستاره بانک سرمایه شد. شاگردان جهانگیر سید عباسی به خوبی می‌دانند که کار ساده ای در مقابل هواداران مشهدی علاقه‌مند به والیبال نخواهند داشت با این حال تجربه بالا و بهره‌مندی از ستاره‌هایی همچون سعید معروف روی کاغذ شانس را به نایب قهرمان دور پیشین مسابقات ، یعنی شهرداری ارومیه می‌دهد.

بهروز عطایی که فصل گذشته در غیاب تیم همیشگی‌اش، کاله آمل، هدایت تیم والیبال متین را بر عهده داشت، در چارچوب این هفته از رقابت‌ها این بار با تیم کاله به ورامین خواهد رفت. جایی که نبرد دو تیم متین و کاله برگزار خواهد شد. نگاهی گذرا به دیدارهای قبلی این دو تیم در تاریخ برگزای مسابقات لیگ برتر ، نشان دهنده این است که سالن شهید گل عباسی ورامین عصر چهارشنبه پذیرای یکی از دیدارهای حساس هفته دوم مسابقات خواهد بود. متین ورامین که در این فصل از مسابقات با هدایت محمد ترکاشوند پا به میدان لیگ برتر گذاشته است، در هفته ابتدایی لیگ مقابل قهرمان فصل گذشته لیگ دسته یک، یعنی تیم آرمان اردکان شکست خورد تا آغاز خوبی در مسابقات نداشته باشد. شاگردان ترکاشوند در خانه قطعا قدرت بیشتری خواهند داشت و در صدد خواهند بود حریف پرآوازه خود را شکست دهند. حال باید منتظر ماند و دید آشنایی بهروز عطایی با جو هواداران ورامین تا چه حد به سود تیم کاله خواهد بود.

آلومینیوم المهدی که در هفته نخست متحمل شکست 3 بر صفر برابر پیکان شد، در این هفته میزبان آرمان اردکان خواهد بود. دیداری که از ساعت 17 و در سالن فجر شهر بندرعباس برگزار خواهد شد. تیم آلومینیوم با هدایت محمد بستگانی در تلاش است از امتیاز میزبانی خود بهره‌ برده و شکست هفته نخست مسابقات را جبران کند. تیم آرمان اردکان هم به دنبال ثبت دومین پیروزی خود در مسابقات لیگ برتر خواهد بود.

شاگردان اصغر نایینی در تیم گوهر کویر زاهدان اولین هفته لیگ برتر را با شکست سنگین مقابل کاله آغاز کردند. آن‌ها که از همه تیم‌های حاضر در لیگ دیرتر نفرات نهایی خود را شناختند در تلاش خواهند بود رفته رفته به آمادگی و هماهنگی لازم دست پیدا کنند. این تیم در هفته دوم دیداری سخت را با شهرداری تبریز خواهد داشت. شاگردان بناکار بدون شک برای جبران دیدار هفته نخست راهی زاهدان خواهند شد و به دنبال این هستند که دست پر بازگردند.

پنج دیدار در چارچوب هفته دوم مسابقات لیگ برتر والیبال برگزار خواهد شد و ششمین دیدار که بر طبق برنامه بین دو تیم پیکان و بانک سرمایه برگزار خواهد شد، به دلیل حضور پیکان در مسابقات جام باشگاه‌های جهان به زمانی دیگر موکول شد. با این تفاسیر هفته دوم رقابت‌های لیگ برتر والیبال با 5 دیدار پیگیری می‌شود.

*برنامه کامل هفته دوم مسابقات لیگ برتر والیبال به شرح زیر است:

تهران، خانه والیبال، ساعت 17
سایپا تهران – بازرگانی جواهری گنبد

بندرعباس، سالن فجر، ساعت 17 
آلومینیوم المهدی هرمزگان – آرمان ورزشی اردکان

مشهد، سالن مهران، ساعت 17
ثامن الحجج خراسان – شهرداری ارومیه

ورامین، سالن شهید گل عباسی، ساعت 17
متین صالحین ورامین – کاله مازندران

زاهدان، سالن استانداری، ساعت 17
گوهر کویر زاهدان – شهرداری تبریز

*برای آگاهی از آخرین اخبار و پیوستن به کانال تلگرامی باشگاه خبرنگاران جوان اینجا کلیک کنید.


انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار