سرمربی تیم سایپا گفت: دیدار با شهرداری ارومیه برای بازیکنان من حکم یادگیری را دارد و با دیدارهای دیگر متفاوت است.

ناصر شهنازی در گفتگو با خبرنگار حوزه توپ و تور گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان، درباره دیدار این هفته تیمش مقابل شهرداری ارومیه،‌گفت: دیداری بسیار سنگینی خواهد بود. ارومیه‌ای‌ها بازیکنان بسیار بزرگی را در اختیاز خواهند داشت و هدف ما از حضور در دیدار فردا این است که از این تیم درس بگیریم. 

وی خاطرنشان کرد: درصد زیادی از بازیکنانی که در تیم شهرداری ارومیه حضور دارند، ستاره‌های جهانی هستند و حضور در تورنمنت‌های بین‌المللی متعددی را در کارنامه دارند. این یعنی بازیکنان با تجربه‌ای مقابل تیم ما صف‌آرایی خواهند کرد و این اتفاق بهترین فرصت برای بازیکنان جوان من است تا نکات مثبتی از این دیدار فراگیرند. این بازی برای ما حکم یادگیری را خواهد داشت و قطعا با دیگر مسابقاتمان تفاوت خواهد داشت.

سرمربی تیم والیبال سایپا درباره دیدار تیم سایپا و جواهری گنبد در چارچوب هفته دوم مسابقات لیگ برتر والیبال که به پیروزی سه بر صفر تیمش منجر شد، گفت: دیدار بسیار سنگین و سختی با جواهری گنبد داشتیم. گنبد نشان داد تیم خوبی است. بازیکنان من در دو ست اول اصلا والیبال بازی نکردند. باید بررسی کنیم که در آن دو ست چه شرایطی پیش آمده بود.

وی ادامه داد:  تیم من پس از واگذار کردن دو ست نخست ، تلاش کرد تا نتیجه را جبران کند و تک تک نفرات نشان دادند چه توانمندی بالایی در تغییر نتیجه و روند بازی دارند و می‌توانند بازی باخته را با پیروزی عوض کنند.

سرمربی تیم سایپا درباره ارزیابی خود از شرایط امسال لیگ برتر والیبال پس از گذشت دو هفته از این رقابت‌ها گفت: به اعتقاد من همه تیم‌ها خوب هستند. تیم من تا کنون دو دیدار برگزار کرده است و در هر دو دیدار به سختی و با نتیجه 3 بر 2 به برتری رسیده است. این نشان می‌دهد همه تیم‌ها به هم نزدیک هستند و هیچ نتیجه‌ای از قبل قابل پیش‌بینی نیست. لیگ امسال بدون شک بسیار پویا خواهد بود و قطعا آبستن جذابیت‌های فراوانی است.

وی افزود: در تلاش خواهیم بود شرایط تیم را روز به روز بهتر کنیم و با استفاده از پتانسیل و مهره‌هایی که داریم والیبال خوبی به نمایش بگذاریم. امیدوارم شرایط با گذشت هر هفته از لیگ برای تیم من بهتر شود. خوشبختانه بازیکنان من پرتلاش و مصمم هستند و این یک امتیاز مثبت برای ما محسوب می‌شود.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار