مهم ترین عناوین اخبار اجتماعی در 4 آبان ماه را می توانید در این بسته خبری بخوانید.

به گزارش خبرنگار گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان؛ مهم ترین عناوین اخبار اجتماعی در 4 آبان ماه در این بسته خبری گردآوری شده است. 


رئیس جمعیت هلال احمر در پیامی به همتایان پاکستانی و افغانستانی خود، ضمن تسلیت در پی وقوع زمین لرزه در این کشورها و جان باختن شماری از مردم در پاکستان و افغانستان، از آمادگی هلال‌احمر ایران برای اعزام فوری تیم‌های امدادی و درمانی به پاکستان و افغانستان خبر داد.


مدیرکل روابط عمومی و حوزه ریاست سازمان حج و زیارت گفت: در حال پیگیری وضعیت مفقودین فاجعه منا هستیم.


وزیر ارتباطات وفناوری اطلاعات گفت:مسائل اصلی آن بود که ما به این شرکت اعلام کرده بودیم که صفحات غیراخلاقی و مستهجن را در ایران مسدود کند.


شهردار تهران با بیان اینکه بر اساس نقشه‌هایی که پیش بینی شده زمین برای ساخت اولین بیمارستان هسته‌ای کشور آماده است، گفت: در خصوص صدور پروانه برای ساخت این بیمارستان با هیچ گونه مشکلی مواجه نیستیم.


بیمارستان فوق تخصصی ولایت در بوستان ولایت با متراژ 300 هکتار احداث شد.


رحمانی فضلی گفت: کاهش تقاضا و پیشگیری اولیه از اعتیاد نقشه راه کشور در حوزه پیشگیری از اعتیاد است که از 4 سال پیش جزو برنامه‌های اصلی کشور در حال اجرا است.


رئیس سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای کشور گفت:از دی ماه سال جاری 1800 دوربین ثبت تخلف به جاده ها اضافه می شود و ما امیدواریم که شاهد کاهش تخلفات و آثار مثبت آن باشیم.


رئیس ستاد بازسازی عتبات گفت:در اربعین امسال اسکان 500هزار زائر ایرانی در عراق پیش بینی شده است.


سخنگوی کمیسیون اجتماعی مجلس شورای اسلامی گفت:دائمی شدن قانون بیمه اجباری شخص ثالث به کاهش تعداد زندانیان کمک می‌کند.


عضو کمیسیون اجتماعی مجلس شورای اسلامی گفت: در بحث غذا، تأمین مواد غذایی، میوه و تره بار ، مواد اولیه غذاها و منابع در کشور مشکل نداریم بلکه در مدیریت بر منابع با مشکل مواجه هستیم.

برای آگاهی از آخرین اخبار و پیوستن به کانال تلگرامی باشگاه خبرنگاران جوان اینجا کلیک کنید. 

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار