ملی‌پوشان کشورمان در پایان راند سوم مسابقات قهرمانی آسیا - پاسفیک جایگاه نوزدهم رنکینگ آسیا را به دست آوردند.

به گزارش گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان ،بیست و هفتمین دوره مسابقات گلف آسیا –پاسفیک با قهرمانی چین تایپه و ژاپن (مشترکا) به پایان رسید وتیم ملی گلف کشورمان با یک پله صعود نسبت به دور قبلی در رده نوزدهم جدول رده بندی قرار گرفت.

در این رقابت ها بیست و هفت کشور حضور داشتند و تیم های امارات متحده عربی ،عمان،لائوس ،قطر،اردن،لبنان،نپال و مغولستان بعد از تیم ملی ایران در رنکینگ آسیا قرار گرفتند.

ملی‌پوشان گلف کشورمان متشکل از حسن کریمیان، منوچهر نصیری، سجاد کر‌پور وعلی خزان‌بیک عملکرد قابل قبولی به نمایش گذاشتند و در مجموع امتیازات به دست آمده نسبت به مسابقات دور گذشته قهرمانی آسیا - پاسفیک، مجموعا 30 امتیاز کاهش داشته‌اند که این موضوع رکورد مطلوبی برای تیم ملی گلف کشورمان محسوب می‌شود چرا که در ورزش گلف هر چه امتیازات کمتر باشد در رنکینگ محاسبه شده وضعیت بهتری به دست خواهد آمد.

**امتیازات کسب شده طی سه راند برگزار شده به شرح زیر است:

حسن کریمیان: 76-78-78

منوچهر نصیری: 83-80-83

سجاد کرم‌پور:80-83-80

علی خزان‌بیک: 76-78-74

کیکاووس سعیدی، رئیس فدراسیون گلف در خصوص شرایط آمادگی تیم ملی گفت: مسابقات انتخابی تیم ملی در اواخر شهریور برگزار شد و ملی‌پوشان تنها موفق به برگزاری یک مرحله اردوی تمرینی شدند.در این مدت کوتاه بازگشتم به فدراسیون و انتخاب مجددم تلاش کردم که شرایط خوبی را برای تیم ملی از لحاظ فنی ایجاد کنم و جا دارد در این رابطه از حمایت وزارت ورزش و جوانان که مساعدت‌های لازم را انجام داد، تشکر کنم.

رقابت های آسیا –پاسفیک به مدت 4 روز در زمین گلف یاس لینک و به میزبانی امارات در ابوظبی برگزار شد.

*برای آگاهی از آخرین اخبار و پیوستن به کانال تلگرامی باشگاه خبرنگاران جوان اینجا کلیک کنید.

انتهای پیام/
 
برچسب ها: رنکینگ ، گلف بازان ، آسیا
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار