یک ماه از اتمام زمان سرپرستی در فدراسیون تنیس‌روی میز می‌گذرد اما همچنان وی بر سر کار خود قرار گرفته است.

به گزارش خبرنگار سایر حوزه‌های گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان، یک ماه از اتمام زمان سرپرستی احمد سعادتمند در فدراسیون تنیس روی میز، می‌گذرد و این سوال همچنان وجود دارد که چرا انتخابات برگزار نمی‌شود؟

 نصراله سجادی حدود یک ماه پیش در گفت‌و‌گو با رادیو ورزش اعلام کرده بود: همه در تلاش هستند تا سه هفته دیگر انتخابات برگزار شود.

پس از اعلام سجادی این سوال پیش آمد که این انتخابات چرا می‌خواهد این قدر بی‌سروصدا برگزار شود، در حالی که پینگ‌پنگ‌بازان مسابقات قهرمانی جهان و المپیک را در پیش دارند اما یک هفته پس از اعلام سجادی شایعاتی مبنی بر برگزاری انتخابات  در فروردین 95 به گوش رسید، در صورتی که همچنان مسئولین بر برگزاری انتخابات در کوتاه‌مدت اصرار داشتند وحتی یک هفته پس از اعلام سجادی مسئولان برگزاری انتخابات در فدراسیون و وزارت ورزش و نوجوانان هم می‌گفتند که تا یک هفته آینده دستورالعمل‌های لازم ابلاغ می‌شود تا از یک هفته زودتر زمان تبلیغات برای کاندیدا وجود داشته باشد. اما چنین نشود که هر چه به مسابقات قهرمانی آسیا نزدیک‌تر می‌شدیم شایعه برگزاری انتخابات در فروردین 95 شدت می‌یافت.

پس از سفر سجادی به خارج از کشور در حالی که مدت زیادی تا زمان انتخاباتی که خود سجادی اعلام کرده بود نمانده بود خیلی‌ها گفتند پس از بازگشت وی به ایران این اتفاق خواهد افتاد. با توجه به آن که سعادتمند عملکرد خوبی داشته و توانسته علاوه بر میزبانی جام ستارگان جهان حامی مالی مناسبی هم پیدا کند.

سردرگمی پینگ‌پنگی‌ها و پایان تاریخ‌مصرف سعادتمند

حق مسلم تنیس روی میز است که فدراسیون آن دارای رییس باشد تا بتواند در مدت زمان باقی‌مانده بررنامه‌ریزی مناسب وجود داشته باشد.

گفتنی است حتی حسنی‌خو حراست وزارت ورزش و جوانان گفته بود: در صورتی که استعلام‌های لازم توسط مسئولان ابلاغ نشده باشد می‌توان انتخابات برگزار کرد البته در زمان محدود 10 الی 20 روز پس از آن شایعات و سردرگمی‌های انتخابات به همین جا ختم نشد.

 داود محمدی رییس هیات تنیس‌روی‌میز قزوین
در گفت‌و‌گو با رادیو مسائل جدیدی را مطرح کرد که در ذیل می‌خوانیم:

 روندی که در حال حاضر در تنیس‌روی میز وجود دارد راد چگونه ارزیابی می‌کنید؟

مدیریت در همه جا باید ثبات داشته باشد تا آن مدیر بتواند برنامه‌های مورد نظر و لازم خود را اجرایی کند سرپرستی هم به همین صورت است ولی انتصاب سعادتمند سوم اسفند ماه سال 93 صورت گرفته و زمان آن سوم شهریور به پایان رسیده ولی همچنان به کار خود ادامه می‌دهد.
باید تعیین و تکلیف شود تا بتوان برنامه‌ریزی‌های لازم را انجام داد.

دلیل این تاخیر را چه می‌بینید؟
برخی دیگر از فدراسیون‌ها که دیرتر از تنیس روی میز هم استارت زده بودند انتخابات را برگزار کردند.
بله همینطور است وشو، رزمی و بسکتبال همزمان با تنیس‌روی میز ثبت‌نام کاندیدا را در آذرماه آغاز کردند ولی انتخابات را برگزار کردند. حتی فدراسیون‌های وزنه‌برداری و گلف هم که بعد از پینگ‌پنگ آغاز به ثبت‌نام کرده بودند حالا تشکیل مجمع می‌دهند.
نمی‌دانم جهت خاصی دارد یا نه ولی خودم در مجلس با وزیر ورزش و سجادی برخورد داشتم و آن‌‌ها تاکید کردند که این اتفاق به زودی می‌افتد.

سردرگمی پینگ‌پنگی‌ها و پایان تاریخ‌مصرف سعادتمند

منظور از به زودی چیست؟ چون تعاریف متفاوتی دارد؟
به هر حال برگزاری انتخابات برای وزارت ورزش و جوانان یک تکلیف است خودشان هم اطلاعیه دادند و تمام مراحل قانونی طی شده است ولی همچنان انتخابات برگزار نشده است و اگر این انتخابات ادامه یابد باعث ایجاد شائبه‌هایی در این خصوص می‌شود.

شائبه‌ها ایجاد شده است دوره سعادتمند در حال حاضر به پایان رسیده اما همچنان حضور دارد.
حدود یکی، دو هفته پیش با وزیر ورزش صحبت داشتم گودرزی هم به سجادی  تاکید داشت که انتخابات برگزار شود به هر حال آرزو داریم که ثبات به وجود بیاید چون با توجه به مسابقات جهانی و المپیک که در کیش است در صورت دیر انتخاب‌شدن مسئول فدراسیون نه برنامه جدیدی نوشته می‌شود و هم ممکن است برنامه‌های سعادتمند اجرا نشود.

به هر حال رشته‌ای که می‌خواهد المپیکی شود احتیاج به برنامه‌ریزی دارد.

مشکل اصلی تنیس روی میز
مشکلات تنیس‌روی‌یمز بحث کارشناسی دارد که خیلی زیاد است، ولی به طور کلی ام‌المشکلات این است که هنوز تکلیف فدراسیون شخصی نیست. حتماً باید وضعیت معلوم شود تا چه از لحاظ مربیان، اردوها و... در کارکرده‌های کارشناسی بحث شود.

 صحبت‌های داود محمدی نشان داد که عزم جدی برای برگزاری انتخابات وجود ندارد به هر حال پس از همه این مسائل انتخابات در تاریخی که توسط سجادی اعلام شده تا تیم ملی راهی مسابقات قهرمانی در آسیا شود امید است تا پس از این مسابقات در خصوص برگزاری انتخابات اقدام شود چون در غیر این‌صورت با مسابقات پیش‌رو ملی‌پوشان راه سخت از آن چه کرد باید باشد می‌شود.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار