فدراسیون اسکی در خصوص خبری با عنوان " ضرر 900 میلیونی فدراسیون اسکی به دلیل عدم شرکت در مسابقات جهانی" در یکی از خبرگزاری ها جوابیه ای منتشرکرد.

واکنش فدراسیون اسکی به ضرر  900 میلیونیبه گزارش گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان  فدراسیون اسکی طی نامه ای به مرکز روابط عمومی و اطلاع رسانی وزارت ورزش و جوانان در خصوص مطلب درج شده در یکی از خبرگزاری ها  که در تاریخ 28 مهرماه 94 با تیتر" ضرر 900 میلیونی فدراسیون اسکی به دلیل عدم شرکت در مسابقات جهانی" منتشر شد،‌ جوابیه ای صادر کرد.

در این جوابیه آمده است:

طبق مصوبه هیات رئیسه فدراسیون جهانی هر ساله نحوه پرداخت به فدراسیون ها تصویب می شود که برگه ارائه شده مربوط به تخصیص اعتبارات فدراسیون جهانی از سال 2010-2012 و همچنین 2012- 2014 است.

در خصوص نحوه پرداخت فدراسیون جهانی برای مسابقات جهانی آمریکا، ‌فرمول خاصی ارائه شده که طبق آن به ازاء حضور هر ورزشکار روی خط شروع مبلغ 4.285 فرانک سوئیس پرداخت می شود. 

پس به دلیل عدم اعزام هشت ورزشکار ایرانی جمعاً مبلغ 34.280 فرانک سوئیس که در واقع حق پخش تلویزیونی مورد قرارداد است به ایران تعلق نگرفته است.

کل دریافتی ایران از کمک های فدراسیون جهانی در سال 2015 مبلغ 60. 943 فرانک سوئیس است که البته مبلغ 34.280 فرانک سوئیس بابت عدم حضور ایران در مسابقات قهرمانی جهان آمریکا به ایران تعلق نگرفته است.

*برای آگاهی از آخرین اخبار و پیوستن به کانال تلگرامی باشگاه خبرنگاران جوان اینجا کلیک کنید.

انتهای پیام/


اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار