تیم فوتبال ذوب آهن اصفهان آخرین تمرین خود را در زمین تیم فوتبال گسترش فولاد انجام خواهد داد.

آمادگی ذوبی‌ها برای جدال در تبریز

به گزارش خبرنگار حوزه فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، تیم فوتبال ذوب آهن اصفهان که روز گذشته برای دیدار  مقابل تیم فوتبال تراکتور سازی تبریز یک روز زودتر وارد این شهر شده بود از ساعت 16 امروز در زمین اختصاصی تیم فوتبال گسترش فولاد تبریز آخرین تمرین خود را انجام خواد داد.

علی شجاعی سرپرست تیم فوتبال ذوب آهن اصفهان در خصوص دو روز قبل از بازی گفت: مشکلات زیادی در خطوط هوایی شهرستان‌ها وجود دارد و ما نتوانستیم پرواز خود را برای امروز بیاندازیم اما برای برگشت از تبریز پرواز چارتر را تدارک دیدیم.

قنبری تنها غایب ذوبی‌ها

سبزپوشان اصفهانی که در هفته‌های ابتدایی لیگ با معضل مصدومیت بازیکنانش رو به رو بودند برای این دیدار تنها نمی‌توانند از حضور قنبری که مدتها از میادین به دور است استفاده کنند و سایر بازیکنان تیم فرصت حضور در ترکیب این تیم را دارند.

سبز پوشان موفق در بیرون از خانه

شاگردان یحیی گل محمدی که در حال حاضر از 9 بازی صاحب 15 امتیازند و در رده  چهارم جدول رده بندی قرار دارند در حالی پا به این میدان می‌گذارند که در بازی‌های خارج از  خانه عملکرد بهتری دارند و تنها در دیدار برابر تیم‌ فوتبال ملوان در  هفته اول لیگ بازی را واگذار کرد.

علی شجاعی درباره عملکرد ضعیف ذوب آهن در داخل خانه و نتایج بهتر خارج از خانه بیان کرد:‌ما در بیرون از خانه راحتتر بازی می‌کنیم چرا که تیم‌های دیگر در فولادشهر بسیار بسته بازی می‌کنند و این کار ما را سخت می‌کند اما به طور حتم در هفته‌های پیش رو نتایج بهتری در فولادشهر خواهیم گرفت.

وی ادامه داد: امیدواریم در بازی فردا هر دو تیم عملکرد خوبی داشته باشند و هواداراان تبریزی پس از یک بازی محروم بودن در بازی فردا از یک بازی خوب و دلچسب لذت ببرند.

شجاعی در پایان با رد  ادعای بی کیفیتی زمین چمن فولاد شهر خاطر نشان کرد: در هفته‌های آینده بازی‌های بهتری از ذوب آهن شاهد خواهید بود و ما کم کم باید خود را آماده حضور در آسیا کنیم.

گفتنی است تیم‌های فوتبال تراکتور سازی و ذوب آهن ساعت 15:30 روز سه شنبه در چارچوب هفته دهم لیگ برتر به م صاف هم خواهند رفت.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار