پاشایی: تارتار برای فرزندش هم تبعیض قائل نیست، چه برسد به مربی تیم ملی؟

مربی تیم فوتبال راه آهن گفت: به طور کلی باید بگویم تار تار در روزهایی که تمرین تاکتیکی دارد فرزند خودش را در تمرین راه نمی‌دهد چه برسد مربیان تیم ملی اما ما برای تمامی مربیان احترام خاصی قائل هستیم.

پاشایی: تارتار برای فرزندش هم تبعیض قائل نیست، چه برسد به مربی تیم ملی؟به گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان، حسین پاشایی مربی تیم فوتبال راه اهن در نشست خبری پیش از دیدارهای راه اهن و گسترش فولاد تبریز اظهار کرد: باید بگویم بازی فردا یکی از حساس‌ترین دیدارهای فصل ما خواهد بود با توجه به زمان محدودی که در راه آهن کار کرده‌ایم تمرینات خوبی را پشت سر گذاشتیم و امیدوارم با یک بازی تاکتیکی وهدفمند سه امتیاز دیدار مقابل گسترش فولاد تبریز را به دست آوردیم.
 
وی ادامه داد: حریف نیز از بازیکنان و کادر فنی فهیمی برخوردار است که نتایج و نمایش زیبای گسترش‌ها در فصل جدید این امر را ثابت می‌کند.
 
پاشایی در مورد غایبان تیم راه آهن گفت: بهادر عبدی و سیامک کوهنورد به دلیل محرومیت این بازی را از دست دادند ضمن این که محسن ایران نژاد نیز با توجه به آسیب دیدگی از ناحیه رباط صلیبی تا پایان فصل راه آهن را همراهی نمی‌کند.
 
مربی تیم فوتبال راه آهن درباره دلیل عدم اجازه ندادن مهدی تار تار به سعید عزیزیان مربی تیم امید برای حضور در تمرینات راه آهن گفت: اولویت سرمربی ما تیم ملی است اما در روزهایی که راه آهن کار تاکتیکی انجام می‌دهد تارتار از ورود فرزند خود به تمرینات نیز جلوگیری می‌کند اگر هماهنگی مکتوب در رابطه با حضور سعید عزیزیان به عنوان یکی از اعضای کادر فنی تیم امید در تمرین ما انجام شده بود این مشکل پیش نمی‌امد در هر صورت هیچ مربی‌ای در ایران در روزهایی که تمرینات تاکتیکی انجام می‌دهد از ورود سایر افراد به تمرین جلوگیری می‌کند باز هم تاکید می‌کنم ما احترام ویژه‌ای برای مربیان تیم ملی در تمام رده‌ها قائل هستیم.
 
وی افزود: باید بگوییم هفته گذشته نیز مارکار آقاجانیان مربی ملی بزرگسالان برای حضور در تمرین تیم‌ها هماهنگی‌های لازم را انجام داد، اما در آخر این مربی در تمرین ما حضور پیدا نکرد.
 
انتهای پیام/
برچسب ها: پاشایی ، فرزند ، تیم ملی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار