سنتروم: با توافق هسته ای، جهان در آستانه جنگ جهانی قرار گرفت

نامزد جمهوری خواه انتخابات آمریکا مدعی شد توافق هسته ای جهان را در آستانه جنگ جهانی قرار داده است.

به گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از پایگاه اینترنتی ال ای، ریک سنتوروم نامزد جمهوری خواه انتخابات آتی ریاست جمهوری آمریکا گفت: توافق هسته ای اوباما با ایران ،جهان را در آستانه جنگ جهانی سوم قرار داده است.

سنتوروم در اظهاراتی در آلاباما گفت: اگر رئیس جمهور شوم در روز نخست اعلام خواهم کرد که توافق اتمی دولت اوباما با ایران بیش از این دیگر اجرا نشود. آنگاه آمریکا از تهران خواهد خواست که در تمامی تاسیسات اتمی خود را به روی بازرسی های کامل باز کند و گرنه آمریکا گام های ضروری را برای اینکه از آن تاسیسات برای ساخت تسلیحات اتمی استفاده نشود، برخواهد داشت. توافق اتمی اوباما با ایران ما را در آستانه جنگ جهانی سوم قرار داده است.

وی درباره سوریه گفت: جنگ سوریه یک بحران هدایت شده است که بخشی از آن به بشار اسد و بخشی دیگر به داعش (گروه تکفیری صهیونیستی) مربوط می شود. (گروه تکفیری صهیونیستی) داعش می خواهد که از دست مسیحیان و مسلمانان منطقه خلاص شود و این در حالی است که آنها نمی خواهند در برابر آن سر تسلیم فرود آوردند. این گروه می خواهد افرای را تحت عنوان آواره به اروپا و آمریکا بفرستد تا تفکرات جهادی خود را منتشر کند و این در حالی است که اسد هم به دنبال گسترش اسلام افراطی در سوریه است.

وی افزود: من مخالف دادن اجازه ورود پناهندگان سوری به آمریکا هستم. هیچ روشی برای بررسی سوابق این افراد وجود ندارد. در اسلام واژه ای به نام هجرت وجود دارد که از زمانی ریشه می گیرد که(حضرت) محمد(ص) افرادی را به عنوان مهاجر از مکه به مدینه فرستاد و سبب شد که اسلام به یکباره در این شهر حاکم شود.

سنتروم تاکید کرد: اسلام گرایان افراطی به دنبال استعمار و ضربه زدن به کشورهای اروپایی هستند. من ترجیح می دهم که آمریکا در منطقه برای آوارگان اردوگاه بسازد تا آنها پس از شکست (گروه تکفیری صهیونیستی) داعش به خانه هایشان بازگردند.

انتهای پیام/

برای آگاهی از آخرین اخبار و پیوستن به کانال تلگرامی باشگاه خبرنگاران جوان 
اینجا کلیک کنید.
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار