مرد افغان به صورت همسرش اسید پاشید

دقايقي به ساعت 8 صبح مانده بود كه با شنيدن فريادهاي مادرم خودمان را به پايين رسانديم...

به گزارش گروه وبگردی باشگاه خبرنگاران جوان، پيرمرد افغان قبل از سفر به كشورش به روی همسر خود ‌اسيد پاشید و گريخت.

ساعت 8 ديروز بود كه قاضي حسين‌پور، بازپرس ويژه قتل پايتخت با تماس مأموران كلانتري مشيريه از حادثه اسيدپاشي با خبر شد و خود را به محل رساند. محل حادثه خانه‌اي دو طبقه قديمي در يكي از محله‌هاي مشيريه بود. پسر خانواده گفت: ما خانواده‌اي 9 نفره هستيم و از 15 سال قبل در ايران زندگي مي‌كنيم.
 
پدرم 62 ساله و مادرم هم 42 ساله‌ است. شب گذشته پدر، مادر، همسر برادر و خواهر كوچكم در طبقه اول خوابيده بودند. من هم همراه خواهر و برادرانم در طبقه دوم خوابيده بوديم. دقايقي به ساعت 8 صبح مانده بود كه با شنيدن فريادهاي دلخراش مادرم خودمان را به پايين رسانديم. مادرم در حالي كه فرياد مي‌زد سوختم‌، سوختم از ما درخواست كمك مي‌كرد. متوجه شدم كه پدرم روي او اسيد پاشيده و از محل گريخته است.
 
پس از آن بود كه با امدادگران تماس گرفتيم. آنها هم بعد از حضور در محل، مادرم را به بيمارستان مطهري منتقل كردند.  پسر خانواده ادامه داد: پدرم مردي شكاك است. وقتي مادرم خانه را ترك مي‌كرد، هميشه او را دنبال مي‌كرد. شب‌ها هم هنگام خواب پدرم مقابل در اتاق مي‌خوابيد تا مراقب مادرم باشد كه خانه را ترك نكند.
 
دختر خانواده هم به بازپرس گفت: چند روز قبل بود كه پدرم را در حال بستن ساك مسافرتي‌اش ديدم. وقتي علت را پرسيدم گفت كه مي‌خواهد سفري به افغانستان داشته باشد. من احتمال مي‌دهم كه پدرم از قبل نقشه اسيدپاشي را طراحي كرده بود و بعد از اجرا به افغانستان گريخته است.

پس از آن بود كه بررسي‌هاي بازپرس با حضور در بيمارستان نشان داد زن ميانسال از ناحيه سر و صورت به شدت دچار سوختگي شده است و تلاش تيم پزشكي براي درمان وي در جريان است. با ثبت اظهارات شاهدان حادثه، بازپرس به تيمي از مأموران پليس آگاهي دستور داد متهم را بازداشت كنند.
 
منبع: جام نیوز

برای آگاهی از آخرین اخبار و پیوستن به کانال تلگرام باشگاه خبرنگاران جوان اینجا را کلیک کنید.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
فرزانه
۰۰:۳۲ ۱۹ اسفند ۱۳۹۸
چطور دلش اومده