سردسته باند خشن زورگیری پایتخت در یک عملیات پلیسی شناسایی و دستگیر شد.

مرد افغان، سردسته باند خشن زورگیری در پایتخت/ متهم از ترس دستگير شدن،داخل پوسته آبگرمکن مخفی شده بود!
به گزارش خبرنگار حوزه حوادث گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان، ساعت 20:59 هفدهم مردادماه طی اعلام مرکز فوریت های پلیسی 110 تهران بزرگ مبنی بر زورگیری در آدرس بلوار امام خمینی بلافاصله ماموران کلانتری 176 حسن آباد به محل اعزام و موضوع را مورد بررسی قرار دادند.

در همین حین فردی به هویت " حسین" ضمن مراجعه به ماموران اظهار داشت:بنده در حال رفتن به منزل بودم که از پشت سر توسط افراد ناشناسی مورد ضرب و جرح قرار گرفتم که از ناحیه دست و قفسه سینه مرا مورد ضرب و جرح با چاقو قرار دادند و تعداد سه عدد گوشی و مبلغ 80هزار تومان وجه نقد را به سرقت بردند.

به دنبال این خبر و با توجه به حساسیت  موضوع بلافاصله تیمی متشکل از ماموران اطلاعات و تجسس کلانتری 176حسن آباد رسیدگی به موضوع را در دستور کار خود قرار دادند و تحقیقات پلیسی را از سرگرفتند.

تحقیقات ادامه  یافت و در خلال این تحقیقات پلیسی مشخص شد طی چند روز گذشته سرقت های به عنف سطح حوزه استحفاظی به ویژه بیابان های منتهی به شهرک صنعتی شمس آباد به یک شکل صورت گرفته و احتمال اینکه همه این سرقت های از سوی یک متهم یا یک باند زورگیری صورت گرفته باشد متصور است.

با اطلاعات بدست آمده  تیم عملیاتی این یگان تمام تلاش خود را در جهت شناسایی عامل و یا عاملان سرقت های به عنف از سرگرفت تا اینکه ساعت 17:00 بیستم مردادماه ماموران با استفاده از منابع اطلاعاتی و بکارگیری شیوه های نوین پلیسی سردسته گروه به هویت "سلیمان" 25 ساله تبعه افغانستان که تحت تعقیب عوامل پایگاه نهم پلیس آگهی نیز بود را شناسایی و ضمن هماهنگی با مقام قضایی و دریافت حکم ورود به منزل و مخفیگاه صبح روز 21مردادماه یک تیم عملیاتی با رعایت کلیه شئونات اسلامی وارد مخفیگاه وی در آدرس روستای زیوان شده و متهم را درحالیکه خود را در داخل پوسته آبگرمکن مخفی کرده بود دستگیر و جهت ادامه رسیدگی به پرونده به کلانتری منتقل کردند.

سرهنگ رضا بستو جانشین رییس پلیس پیشگیری تهران بزرگ درباره این خبر به باشگاه خبرنگاران گفت:متهم توسط تعدادی از مالباختگان شناسایی و با هماهنگی مقام قضایی جهت تحقیقات بیشتر و کشف سایر جرایمش و شناسایی سایر مالباختگان در بازداشت این یگان می‌باشد.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۷
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۹:۰۶ ۱۰ آبان ۱۳۹۴
روزی نیست که ما چند جنایت از این افاغنه در مطبوعات پایگاهی خبری نبینیم..همینجا در همین سایت این سومین خبر از جنایات افغانیهای ..تحمل تا کی
Iran (Islamic Republic of)
امیر
۲۰:۰۱ ۲۸ مرداد ۱۳۹۴
اگه دزد رو دستشو قطع کنن دیگه کسی جرات دزدی نمیکنه
Iran (Islamic Republic of)
خوب بد همه جا داره مهندس
۱۹:۵۰ ۲۸ مرداد ۱۳۹۴
همه كشور ها خوب بد داره بجه مسلمان
Iran (Islamic Republic of)
حسن
۲۲:۲۴ ۲۶ مرداد ۱۳۹۴
این افغانهای داعشی رو کی از خاک ایران پاکمون بیرون میکنید؟؟؟؟؟
Iran (Islamic Republic of)
sasan
۲۱:۲۸ ۲۶ مرداد ۱۳۹۴
باید هرچه سریعتر همه ی افاغنه رو از ایران بیرون کرد اگه ن تا چند سال آینده ایران رو میگیرن
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۹:۵۸ ۲۶ مرداد ۱۳۹۴
افغانها معضل بزرگی برای کشور ما محسوب میشوند.
Netherlands
عدالت اسلامی
۱۶:۴۶ ۲۶ مرداد ۱۳۹۴
ضمن تشکر و خسته نباشید به برادران نیروی انتظامی از قوه قضایئه تقاضای اعدام بی قید و شرط این شیطان صفت را دارم .
آخرین اخبار