سنندج؛

اعتیاد رتبه چهارم تلفات انسانی را داراست

مدیرعامل جمعیت هلال احمر کردستان اعتیاد را سرمنشاء انواع بزه و ناهنجاری‌های اجتماعی دانست و گفت: اعتیاد رتبه چهارم را در تلفات انسانی دارد.

به گزارش خبر نگارگروه استانهای  باشگاه خبر نگاران جوان از  سنندج؛ حسن خدابنده‌لو صبح امروز در کارگاه منطقه‌ای پبیشگیری از اعتیاد افزود: اعتیاد یکی از آسیب‌ها و معضلات بزرگ جامعه است و مبارزه با آن نیز وظیفه انسانی آحاد مردم است.

وی گفت: اعتیاد رتبه چهارم را بعد از حوادث جاده‌ای، بیماری‌های قلبی و عروقی در تلفات انسانی دارد و بزرگ‌ترین عامل براندازی بنیان خانواده است.

خدابنده‌لو اعتیاد را سرمنشاء انواع بزه و ناهنجاری‌های اجتماعی دانست گفت: به گفته وی، سلامت جامعه در گروه سلامت و تقدس خانواده است و تحقق این مهم از اهداف متعالی جمعیت هلال احمر محسوب می‌شود.

وی در ادامه به اهداف برگزاری این کارگاه آموزشی 2 روزه اشاره کرد و گفت: تلاش در راستای ارتقاء اهداف انسان دوستانه هلال احمر، آموزش و آگاه‌سازی اعضاء جوانان در زمینه پیشگیری از اعتیاد و نهادینه کردن فرهنگ سلامت در راستای ایجاد یک جامعه سالم و عاری از اعتیاد از مهم‌ترین اهداف برگزاری این کارگاه بوده است.

گفتنی است؛ این کارگاه به مدت 2 روز و با مشارکت بیش از 100 نفر از اعضاء فعال جوانان استان‌های کرمانشاه و کردستان در محل سالن فردوسی دانشگاه کردستان برگزار می‌شود.

انتهای پیام/ش
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.