پیکر مطهر شهید مسلم خیزاب از مدافعان حرم، روز سه شنبه از محل ناحیه مقاومت بسیج امام صادق (ع) تا گلستان شهدای اصفهان تشییع و به خاک سپرده شد .

پیکر شهید مدافع حرم در اصفهان تشییع شد
به گزارشگروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان ، مردم شهید پرور اصفهان در این مراسم با شعارهای حسین حسین شعار ماست شهادت افتخار ماست، مرگ بر اسراییل، مرگ بر آمریکا، الله اکبر، هیهات من الذله و وای اگر خامنه ای حکم جهادم دهد ارتش دنیا نتواند که جوابم دهد، بار دیگر آمادگی خود را برای دفاع از آرمانهای انقلاب اسلامی اعلام کردند.

جانشین فرمانده سپاه صاحب الزمان(عج) اصفهان در مراسم تشییع این شهید گفت: امروز خط دفاعی جمهوری اسلامی ایران سواحل مدیترانه است.

سردار مجتبی فدا افزود: اگر جبهه مقاومت شکست بخورد، استکبار جهانی ایران را نیز مورد حمله قرار خواهد داد.

جانشین فرمانده سپاه صاحب الزمان(عج) ادامه داد : امروز به جای اینکه در گوشه و کنار کشور با ایادی استکبار مشغول جنگ باشیم با لبیک به ندای رهبر معظم انقلاب و در حمایت از جبهه های مردمی، اسلامی و ضد استکباری سوریه کمک مستشاری و نظامی داریم.

وی تاکید کرد: جبهه مقاومت جبهه مقابله با اسلام آمریکایی و دفاع از اسلام ناب محمدی است.

سردار فدا با اشاره به آمادگی بسیاری از بسیجیان برای اعزام به سوریه و عراق گفت: با توجه به محدودیت و ظرفیت های موجود تنها تعداد بسیار اندکی را به این مناطق اعزام کردیم که بیشتر جنبه مستشاری دارد.

همچنین فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در پیامی به مناسبت تشییع این شهید مدافع حرم مراسم گفت: خانواده شهدا زینب گونه پیام شهدا را به جامعه منتقل کردند.

سرلشکر پاسدار محمد علی جعفری افزود: ملت ایران اثبات کردند همواره پشتیبان ولایت فقیه هستند و برای حفاظت و حراست از ارزشهای اسلامی با تمام وجود در صحنه حاضرند.

وی ادامه داد: انقلاب اسلامی ایران که یادگار امام (ره) و خونبهای شهداست، همچنان با سرافرازی پیش می رود.  

انتهای پیام/ب
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.