از کتاب پژوهشگر گیلانی با عنوان بسته بندی چای ایران رونمایی می شود .

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از رشت؛ آیین رونمایی از کتاب «بسته بندی چای ایران» به تألیف سمیرا صفاری پژوهشگر گیلانی ؛ 29 مهر به مناسبت روز ملی صادرات در رشت برگزار می شود.

مسوول روابط عمومی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی گیلان با اعلام این خبر گفت : این کتاب شامل مجموعه وسیعی ای از تصاویر ، آرم، بسته بندی، نحوه ارائه و گرافیک محیطی مربوط به چای در داخل و خارج از ایران است .

قاسم مصفا با بیان اینکه مراسم رونمایی کتاب با حضور جمعی از مسئولین، اساتید هنر، متخصصین صنعت چای و دانشجویان استان برگزار خواهد شد ، افزود : عضو انجمن صنفی طراحان گرافیک ایران در کتاب حاضر علاوه بر معرفی خواص، انواع، تاریخچه و مراحل تولید چای، محتوا، کیفیت و ویژگی های بسته بندی مناسب آن را بیان کرده است و در فصل مصرف کننده و بازاریابی به وضعیت بازار چای ایران در جهان، بحران های موجود و راهکارهای آن پرداخته است.

سمیرا صفاری، متولد 1363، کارشناسی ارشد ارتباط تصویری و عضو رسمی انجمن صنفی طراحان گرافیک ایران، دارای سابقه بیش از یک دهه فعالیت در حوزه طراحی گرافیک، تدریس و تحقیق بوده و تا پیش از این علاوه بر چاپ مقالات مختلف، در چندین نمایشگاه انفرادی و گروهی عکس، گرافیک، تصویرگری در تهران، تبریز، یزد، اصفهان و گیلان شرکت کرده است.

انتهای پیام/ش

برچسب ها: رشت ، گیلان ، چای ، بسته بندی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.