فرماندار شهرستان هوراند گفت: خوشبختانه میانگین مصرف و توزیع مواد مخدر در شهرستان هوراند نسبت به میانگین استانی در سطح پایینی قرار دارد که نقش آموزش و پرورش در این خصوص بسیار مهم وحیاتی است.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از تبریز؛ ابراهیم فریادخواه در جلسه شورای مبارزه با مواد مخدر شهرستان هوراند افزود: برگزاری کلاسهای آموزشی با اقشار آسیب پذیر جامعه، برگزاری نمایشگاه آثار سوء مصرف موادمخدر، آموزش اولیاء و دانش آموزان در جهت آگاهی دادن و مضرات استفاده از مواد مخدر و جذب جوانان در کانون های مساجد را در جلوگیری از گرایش افراد به مواد مخدر بسیار ضروری دانست.

دبیر شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر استان نیز در این جلسه با اشاره به اینکه 3000 کانال ماهواره ای در ایران فعال هستند گفت: دشمن درصدد تغییر لایه های فرهنگی مردم است تا جوانان را بسوی ناهنجاریهای اجتماعی سوق دهند.

سردار نصرتی خاطرنشان کرد: امروزه بخش مهمی از دغدغه های جامعه را مواد مخدر تشکیل می دهد وآسیب های جدی برای خانواده ها بوجود آورده و ایجاد زمینه اشتغال برای افراد ترک کرده اعتیاد، ارتقای فرهنگی افراد جامعه از طریق ارتقای سطح آموزش، آگاه سازی خانواده ها در عوامل گرایش فرد به اعتیاد و حمایت از معتادین را از راههای بازدارنده در خصوص آسیب های اجتماعی و مبارزه با مواد مخدر عنوان کرد.
انتهای پیام/ح
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.