معاون عمرانی استانداری مازندران آخرین خسارات بارندگی شدید این استان را تشریح کرد.

به گزارش خبرنگار گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان؛ نبییان معاون عمرانی استانداری مازندران در گفتگویی با خبر ساعت 9 شبکه یک سیما درخصوص خسارت سیل روز‌های گذشته رامسر و تنباکن اظهارکرد: از صبح جمعه بارندگی در مناطق مختلف مازندران شروع شد و این بارندگی در قسمت‌های غربی استان به حداکثر رسید و همانطور که در گزارش‌ها ثبت شده است،‌ مازندران شاهد بارش 254 میلیمتری بوده که شدت بارندگی باعث طغیان و آبگرفتگی معابر شد.

وی افزود: در گزارش خسارات آمده است که برخی مناطق مازندران دچار قطع برق، درختان و بسته شدن راه چندین روستا شده است که خوشبختانه با تلاش عوامل توزیع برق و راه این مشکلات برطرف شد.

معاون عمرانی استانداری مازندران درخصوص بسته شدن محور قطعه چهارم، بیان کرد: خوشبختانه محور شمال به جنوب از دیشب با تلاش همکاران بازگشایی شد و محور قطعه چهارم نیز تا قبل از ظهر امروز به حالت عادی خود بازخواهد گشت.

نبییان با اشاره به اینکه با مدیریت جامع از وقوع خسارت جانی جلوگیری شد، گفت: طرح جامعی نیز از سال گذشته با عنوان "طرح جامع سیل" با مکاتبه استاندار مازندران به دولت ارائه شد و دولت نیز این طرح را در دستور کار خود قرار داده که بابت این طرح سال گذشته تامین منابعی صورت پذیرفت.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.