عضو کمیسیون کشاورزی مجلس گفت: ایران به دلیل داشتن اقلیم خاص به وجود آورنده محصولات ارگانیک است.

امیر کهنوج: داشتن ظرفیت بالای ایران برای تولید محصولات ارگانیکمحمدرضا امیر کهنوج در گفتگو با خبرنگار گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان، اظهار کرد: محصولات ارگانیک بیماری‌زا نیستند و کاملا سالم هستند و کشورها به راحتی از آن استفاده می‌کنند، مهم این است که ما باید در جهت تولید محصولات ارگانیک و طبیعی تلاش کنیم.

وی در ادامه گفت: زمانی که نظارت دقیق بر کاشت محصولات انجام بگیرد، محصول تولید شده، طبیعی، سالم و ارگانیک می‌شود و همه دنیا و مردم مشتری این محصول می‌شوند.

امیر کهنوج تصریح کرد: وزارت بهداشت، وزارت جهاد کشاورزی باید بر تولید محصولات ارگانیک نظارت داشته باشند که در همین راستا در حال حاضر بسیاری از کشورها در مناطق جنوب کرمان خود نظارت بر کاشت دارند، بنابراین این امکان خصوصا در کشور ایران که اقلیم خاص خودش را دارد صدق می‌کند که به وجود آورنده محصولات ارگانیک است.

وی افزود: شرایط ایران خیلی مناسب‌تر از کشوری مثل روسیه یا کشورهایی که خیلی سرمای شدید و بارندگی‌های زیاد و هوای ابری دارند است، زیرا که آب و هوای ابری باعث تولید آفات و قارچ‌های سمی می‌شود.

عضو کمیسیون کشاورزی مجلس با بیان اینکه در کشور ما چنین شرایطی وجود ندارد، اضافه کرد:بنابراین ایران ظرفیت بسیار بالایی برای تولید محصولات ارگانیک که بتواند نیاز بسیاری از کسانی که طالب و مشتری این محصولات هستند را برطرف کند.

امیر کهنوج عنوان کرد: محصولات ارگانیک هیچ ضرری ندارد و معنی آن این است که محصولات ارگانیک طبیعی و بدون ضرر است.


انتهای پیام/

برچسب ها: ایران ، محصولات ، ارگانیک
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.