رئیس گروه هماهنگی امور بانوان ورزش و جوانان استان اردبیل گفت: در شش ماهه نخست سال نزدیک به ۹ هزار ورزشکار زن در استان ساماندهی شده اند.

به گزارش خبرنگارگروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اردبیل؛ مژگان سلطانی در حاشیه همایش دخترانه «ما  زنده ایم» در جمع خبرنگاران با بیان اینکه توانمندی های ورزشی بانوان استان مطالعه شده است، تصریح کرد: در نهایت به ۱۲ رشته رسیدیم که از جمله تکواندو، کاراته، شمشیر بازی، گلف و دو میدانی است.

وی به سرمایه گذاری در این رشته های ورزشی تاکید کرد و افزود: در شش ماهه نخست سال نزدیک به ۹ هزار ورزشکار زن در استان ساماندهی شده اند.

رئیس گروه هماهنگی امور بانوان ورزش و جوانان استان به دعوت از ۱۲ ورزشکار زن به تیم های ملی اشاره کرد و متذکر شد: از جمله مدال های شاخص کسب شده در سال جاری مدال طلا و نقره مسابقات جهانی کارگران پرتاب دیسک توسط خانم کاردان، یک طلا، دو نقره و یک برنز توسط خانم عبدی فرد در مسابقات آسیایی ناشنوایان و یک برنز توسط خانم منصوری در مسابقات آسیایی ناشنوایان است.

سلطانی گفت: وضعیت ورزش بانوان استان رو به رشد بوده و به منظور شکوفایی پتانسیل های ورزشی برنامه های متعددی تدارک دیده شده است.

انتهای پیام/ب

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.