همزمان با فرا رسيدن ایام محرم، معاونت فرهنگی و اجتماعی شركت بهره برداری راه آهن شهری تهران و حومه بنرهايی با عنوان "روز شمار دهه اول محرم الحرام" در ایستگاه ها نصب کرده است.

محمد صائبی معاون فرهنگی و اجتماعی شركت بهره برداری راه آهن شهری تهران و حومه در گفت و گو با خبرنگار گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان؛ با اشاره به اينكه پوسترهایی از اول محرم تا روز عاشورا در معرض ديد مسافران كلان شهر زير زمينی متروی تهران قرار می گيرد، اظهار كرد: اين بنرها حاوی مطالبی از جمله وقايع ايام محرم هستند كه به صورت روز شمار طراحی و چاپ شده است. 

وی هدف از اجرای اين برنامه را آشنايی مسافران با هدف و قيام حضرت ابا عبدالله  با ياد آوری وقايع اتفاق افتاده در محرم 61 هجری قمری بيان كرد و افزود: افزايش سطح باورهای دينی و اعتقادی و هم چنين يادآوری و بازگويی اين رويداد عظيم اسلامی  از ديگر اهداف اجرای برنامه های معاونت فرهنگی و اجتماعی شركت بهره برداری راه آهن تهران و حومه است. 

معاون فرهنگی و اجتماعی شركت بهره برداری راه آهن شهری تهران و حومه گفت: با توجه به ظرفيت های موجود در ايستگاه ها و قطارهای مترو و نياز فكری مسافران اين بخش از سيستم حمل و نقل شهری جهت انتقال مفاهيم غنی فرهنگ عاشورا، اقدام به تهيه، چاپ و نصب انواع بنر، لمينت و استيكر با موضوع كاروان محرم در ايستگاه ها و قطار های مترو تهران کرده است. 

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار