کمالی در نشست استانداری با نمایندگان احزاب:

حق انتخاب لازمه دستیابی به توسعه انسانی است

دبیرکل حزب اسلامی کار گفت: جامعه زمانی به توسعه انسانی می‌رسد که مردم در آن حق انتخاب داشته باشند.

به گزارش خبرنگار حوزه احزاب و تشکلهای گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان، حسین کمالی دبیرکل حزب اسلامی کار در نشست مشترک ستاد انتخابات استان تهران با نمایندگان احزاب، تشکلها، گروههای سیاسی و اصحاب رسانه که صبح امروز(چهارشنبه) برگزار شد، با اشاره به انتخابات آینده مجلس شورای اسلامی که اسفند امسال برگزار خواهد شد، اظهار داشت: هدف از برگزاری انتخابات در کشور، برگزیدن نخبگان جامعه برای اداره امور و مشارکت دادن مردم در تصمیم‌گیری‌ها است.

وی با اشاره به بیانات امام راحل (ره) مبنی بر این که مردم ولی نعمت شما هستند، افزود: این پیام حضرت امام (ره) در حقیقت تذکری به مسئولین بود.

دبیرکل حزب اسلامی کار گفت: به نظر من در این مقطع، نظام باید شیوه‌ای پیش گیرد تا مشارکت حداکثری بوجود بیاید، چرا که هر قدر میزان مشارکت گروه‌های مختلف مردم در عرصه های گوناگون افزایش یابد، امنیت نظام بالاتر می‌رود.

کمالی خاطرنشان کرد: مردم زمانی به توسعه انسانی می‌رسند که حق انتخاب داشته باشند.

وی گفت: اگر گروه‌ها و احزاب، انتخابات را به سمتی ببرند که به مردم برنامه ارائه دهند و مردم از روی برنامه آنها را انتخاب کنند بهتر است.

کمالی ادامه دارد: چه اشکالی دارد که به عنوان مثال اصولگراها یک برنامه منسجم در جامعه ارائه دهند و اصلاح‌طلبان متدین از آن‌ها حمایت کنند.

دبیرکل حزب اسلامی کار در پایان خاطرنشان کرد: توسعه انسانی یعنی حق انتخاب بیشتر؛ یعنی کسانی بتوانند از میان برنامه‌های متنوع یک برنامه‌ را انتخاب کنند و مردم هم به آن رأی دهند.

انتهای پیام/


اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار