کوهکن در گفتگو با باشگاه خبرنگاران جوان:

ضرورتی برای ارائه لیست مشترک بین اصولگرایان و اصلاح‌طلبان وجود ندارد

مسئول انتخابات جبهه پیروان خط امام و رهبری معتقد است که ضرورتی برای ارائه لیست مشترک بین اصولگرایان و اصلاح‌طلبان وجود ندارد.

محسن کوهکن در گفت‌وگو با خبرنگار احزاب و تشکل‌های گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان در پاسخ به سوالی درباره اظهارات ولی‌الله شجاع‌پوریان از اعضای حزب اتحاد ملت مبنی بر اینکه اعضای جریان اصلاح طلبی برای انتخابات مجلس آینده حاضرند با اصولگرایان معتدل فهرست مشترک تهیه کنند، اظهار داشت: ما معتقد به رقابت سالم و علمی زیر سقف نظام و قوانین با جریان اصلاح‌طلب هستیم.

وی در ادامه با بیان اینکه معمولا ارائه لیست مشترک برای تامین منافع حزبی است، افزود: این موضوع از طرف هرکس که مطرح شود قطعا شعاری است و اهدافی را به دنبال دارد.

کوهکن با تأکید بر اینکه هیچ ضرورتی برای ارائه لیست مشترک بین اصولگرایان و اصلاح‌طلبان وجود ندارد، ادامه داد: اصلاح‌طلبان به جای طرح موضوع ائتلاف با اصولگرایان باید مرزبندی خودشان را با جریان فتنه، فتنه‌گران و کسانی که از این جریان حمایت می‌کنند، مشخص کنند.

مسئول انتخابات جبهه پیروان خط امام و رهبری بیان کرد: هر از چندگاهی یک نفر از اصلاح‌طلبان به نام اصلاح‌طلبی مسائلی را مطرح می‌کند که هزینه‌هایی را برای اعضای این جریان در پی دارد.

وی تأکید کرد: کرد: اگر بخواهیم در عرصه سیاسی کشور رفتار درستی داشته باشیم، باید جریان اصلاح‌طلب و اصولگرا با داشتن منشور، شناسنامه، برنامه مشخص و در چارچوب موازین اخلاقی و قانونی با یکدیگر رقابت کنند.

کوهکن در پاسخ به سوالی درباره طرح موضوع سرلیستی ناطق در جریان اصلاح طلبی نیز اظهار داشت: مطرح کردن مباحثی مثل سرلیستی ناطق، حرفهای مقطعی بوده و راه اصلی و اصولی نیست، آموزه‌های دموکراتیک و نظام مردم‌سالاری دینی حکم می‌کند که جریانها با یکدیگر رقابت منطقی، اخلاقی و قانونی داشته باشند چرا که قطعا این رقابت به حضور بیشتر مردم کمک می‌کند.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار