دبیر کل جبهه پیروان خط امام و رهبری گفت: ما برای ادامه همکاری ایران و گروه1+5 شرایط را مهیا کردیم تا بتوانیم براین مبنا کار را جلو ببریم.

سعی کردیم تا دست دولت را برای اجرای برجام باز بگذاریمبه گزارش خبرنگار احزاب و تشکل های گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان، "محمدرضا باهنر" دبیر کل جبهه پیروان خط امام و رهبری در حاشیه مراسم سالگرد ارتحال آیت الله مهدوی کنی و با حضور در جمع خبرنگاران با اشاره به موضوع برجام اظهار داشت: تلاش کردیم متنی که از مجلس بیرون می آید بتواند حداکثر منافع ملی را در چارچوب مذاکرات تامین کند و از طرف دیگر تلاش کردیم دست دولت را برای اجرای آن باز بگذاریم.  
 
وی افزود: متن ماده واحده بسیار فنی دقیق و سنگین بود کما این که خود متن برجام هم از چنین پیچیدگی برخوردار بود.  
 
باهنر با بیان اینکه مجلس به تغییر در متن قراردادهای بین المللی ورود نمی کند ابراز کرد: بنابر آیین نامه های داخلی مجلس، قراردادهای بین المللی یا تایید می شوند یا رد، اما به دلیل آنکه در متن برجام تفسیرهای متفاوتی وجود داشت تلاش کردیم تعبیر خودمان را از متن داشته باشیم و آن را به دولت ارائه کردیم.  
 
دبیر کل جبهه پیروان خط امام و رهبری تاکید کرد: ما برای ادامه همکاری ایران و گروه1+5 شرایط را مهیا کردیم تا بتوانیم براین مبنا کار را جلو ببریم.
انتهای پیام/
برچسب ها: احزاب ، دولت ، برجام
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار