با توجه به استراحت ایران در هفته نخست دور برگشت مقدماتی جام‌جهانی در قاره کهن، احتمال سقوط ملی‌پوشان کشورمان به رده سوم جدول وجود دارد.

 به گزارش خبرنگار حوزه فوتبال و فوتسال گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان، با آغاز مرحله مقدماتی جهانی 2018 روسیه از امروز  در قاره کهن، در گروه D  این مسابقات 2 دیدار برگزار می‌شود، که از ساعت 16:30 ترکمنستان به مصاف گوام می‌رود و عمان در ورزشگاه سلطان قابوس میزبان هند است.

 تیم ملی کشورمان که در این دیدار به علت سرگروه بودن، با قرعه استراحت مواجه شده است فرصت آن را به 2 تیم گوام و عمان می‌دهد تا با پیروزی‌شان از شاگردان کی‌روش سبقت بگیرند و یوزپلنگان ایرانی را به رده سوم جدول بفرستند.

شاگردان گری‌وایت در تیم ملی گوام با کسب هفت امتیاز در رده سوم جدول قرار دارند و با پیروزی مقابل ترکمنستان می‌توانند خودشان را حداقل به رده دوم و بالاتر از ایران برسانند.

اصلی‌ترین تعقیب کننده تیم ملی کشورمان در مقدماتی جام جهانی 2018 روسیه عمان است که از ساعت 15 به مصاف هند می‌رود و با پیروزی در دیدار خانگی‌اش مقابل شاگردان کنستانتین می‌توانند  به طور موقت صدرنشین گروه D مسابقات شوند.

تیم ملی کشورمان نیز در ادامه رقابت‌ها روز 21 آبان  در ورزشگاه آزادی به مصاف ترکمنستان می‌رود و شانس زیادی برای صدرنشینی در این مسابقات دارد.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار