سرپرست تیم فوتبال نفت تهران اظهار کرد: دیر اضافه شدن ملی پوشان این تیم در دیدار با گسترش فولاد، نفت را با مشکل مواجه می کند.

رحیم ایرانیان در گفتگو با  خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، در خصوص غیبت ملی پوشان این تیم در تمرینات پایانی برای جدال با گسترش فولاد اظهار کرد: متاسفانه ملی پوشان نفت خیلی دیر به جمع ما اضافه می شوند، با توجه به این که تیم ملی امید روز چهارشنبه هفته جاری فینال رقابت های غرب آسیا را در قطر در پیش دارند و با بازگشت دیرهنگام آنها نفت نمی‌تواند از ملی پوشان المپیکی خود در دیدار با گسترش فولاد استفاده کند. 
 
وی افزود: دیدار دوستانه تیم ملی و ژاپن نیز سه شنبه برگزار می شود و کادر فنی نفت تنها یک روز فرصت دارد از نفرات ملی پوش خود در تمرینات تیمی استفاده کند. 
 
با توجه به اینکه گسترش فولاد در تعطیلات لیگ برتر با تمام نفرات خود تمرین کرده دیر اضافه شدن ملی پوشان نفت را در تقابل با حریف تبریزی با مشکل مواجه می کند. 
 
سرپرست تیم فوتبال نفت در خصوص غیبت ایمان مبعلی در تمرین روز گذشته این تیم بیان کرد:مبعلی مشغول فیزیوتراپی است اما با تشخیص کادر فنی وی در سفر به تبریز نفت را همراهی می کند چرا که احتمال دارد منصوریان در دیدار با گسترش فولاد دقایقی از مبعلی استفاده کند. 
 
ایرانیان درباره مشکلات مالی نفتی ها گفت: مسئولان باشگاه به فکر بازیکنان هستند و به امید خدا مشکلات مالی به زودی حل شده و بازیکنان و کادر فنی با تمرکز بیشتری در خدمت نفت هستند. 
 
انتهای پیام/ 
 
 
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار