سرمربی سابق تیم ملی فوتبال گفت: سرمربی پرتقالی تیم ملی کشورمان چیزی به فوتبال ما اضافه نکرده است.

مهدی مناجاتی در گفتگو با خبرنگار حوزه فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان؛ در خصوص جوانگرایی یک باره تیم ملی بیان کرد: سرمربی موفق زمانی از بازیکنان جوان استفاده می کند که فرصت کافی تا مسابقات مهم پیش رو تیم خود داشته باشد در حالی که ما فاصله کمی با مسابقات مهم بین المللی داریم در این مواقع اکثر مربیان دنیا ترکیبی از بازیکنان جوان و باتجربه ها را در تیم خودشان استفاده می کنند نه اینکه 70 درصد تیم را یکباره جوان کنند.

فدراسیون هیچ اعتراضی به عملکرد کی روش ندارد

وی در ادامه درباره تسلط فدراسیون بر سرمربی تیم ملی تصریح کرد: متأسفانه در این زمینه فدراسیون هیچ اشرافی ندارد و کی روش هر کاری دلش می خواهد انجام می دهد در حالی که بعد از اتمام قراردادش تمام دستمزد خود را از فدراسیون می گیرد و فشار و عواقب کارهایش ضربه بدی به فوتبال ایران می زند.

کی روش هیچ فایده ای برای فوتبال ایران نداشته است

وی در ادامه درباره عملکرد سرمربی تیم ملی تاکنون خاطرنشان کرد: کی روش با توجه به اینکه زمان زیادی که در فوتبال ایران است عملکرد مطلوبی به جا نگذاشت متأسفانه رسانه ها و فدراسیون از وی حمایت می کنند.

ژاپن کاشته های خود را درو می کند

مناجاتی درباره دیدار دوستانه برابر ژاپن و پیشرفت این کشور در فوتبال ادامه داد: با توجه به اینکه در چندین سال گذشته ژاپن سرمایه گذاری خوبی در فوتبال پایه داشته است و در حال حاضر نتیجه کار حرفه ای خود را می گیرد و ژاپن تبدیل به قدرت اول در فوتبال آسیا شده است.

مرد پرتقال از دست رنج مربیان ایرانی استفاده می کند

سرمربی سابق تیم ملی در پایان در خصوص مربیان داخلی بیان کرد: مربیان داخلی زحمات زیادی در فوتبال کشور می کشند و بازیکنان جوان و خوبی را به این رشته معرفی کرده اند و کی روش تنها از زحمات مربیان داخلی بهره می برد.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۳
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۰:۱۴ ۲۲ مهر ۱۳۹۴
به به آقا مهدی!
شما هم ارث و میراث میخوای؟
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۱:۰۸ ۲۱ مهر ۱۳۹۴
اگر کی روش هیچ کار هم نکند که خیلی کار کرده است ، فقط دیدگاهایش باعث پیشرفت فوتبال ما شده است چه رسد سایر مواردو ما کی روش را دوست داریم چون صادق است و دروغگونیست و واقعیت ها را بیان میکند و غلونمی کند و این یعنی مربی حرفه ای
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۶:۳۳ ۲۱ مهر ۱۳۹۴
بیسوادان پس رتبه اولی دراسیا و3بارشکست کره جنوبی و..بخاطر گذشته تاسف بار شماست که فقط پسرخاله هایتان واطرافیانتان وفقطدوتیم استقلال وپرسپولیس و..درتیم ملی بودند.واقعا رو که نیست سنگ پاماله است .این دیگه کجا بوده
آخرین اخبار