سرمربی استقلال اهواز قصد دارد که در زمان نقل و انتقالات نیم فصل، چند بازیکن تیم فوتبال نفت مسجد سلیمان را جذب کند.

به گزارش خبرنگار حوزه فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان؛ تیم فوتبال استقلال اهواز که با خرید سهمیه فولاد نوین پا به رقابت‌های لیگ پانزدهم گذاشته، در پایان هفته هفتم و در جدول 16 تیمی این مسابقات رتبه چهاردهم را به خود اختصاص داده است رتبه‌ای که نارضایتی هواداران این تیم را به همراه داشت.

اتفاق طبیعی که در چنین مواقعی رخ می‌دهد، متزلزل شدن جایگاه سرمربی تیم است باشگاه استقلال اهواز هم مستثنی از این ماجرا نبود. مسئولان آبی‌ها در جلسه‌ای به سیاوش بختیاری زاده تذکر دادند تا کادر فنی خود را تقویت کند.

 بختیاری‌زاده‌ای که 10 روز مانده به شروع رقابت‌های لیگ برتر تیم اهوازی را تحویل گرفت و بازیکنانش تنها یک هفته را کنار هم تمرین  کردند.

تیمی که مطابق با تصمیمات بختیاری‌زاده بسته نشده بود. بعد از آن زمزمه‌هایی مبنی بر اینکه امیر قلعه نویی و فیروز کریمی جایگزین بختیاری‌زاده می‌شوند به گوش رسید.

درچنین شرایطی چهار بازیکن اصلی و تاثیرگذار استقلال اهواز به دلیل دریافت نکردن دستمزدشان، اردوی این تیم را ترک کردند و باشگاه هم دیگر اجازه‌ بازی به آن‌ها را نداد و دست های سرمربی  این تیم خالی تر از قبل شد.

به هر حال بختیاری‌زاده سعی کرد جای خالی بازیکنان خاطی یعنی، محمد غلامی، سعید سالار زاده، سعید غزل و شاهین مجیدی را پر کند و از این رو به فکر خرید بازیکن افتاده است.

خبرهایی از باشگاه استقلال اهواز مبنی بر جذب احمد آل نعمه، مدافع 33 ساله فصل گذشته فولاد  خوزستان به گوش  می‌رسد.

حضور وی در جمع آبی‌ها می‌تواند به افزایش کیفی خط دفاعی این تیم کمک کند.

اما بیشتر تمرکز بختیاری زاده روی بازیکنان تیم دسته یکی نفت مسجد سلیمان است. وی چندین بار در بازی‌های نفت مسجد سلیمان شرکت کرده تا بتواند، عملکرد آن‌ها را از نزدیک مورد ارزیابی قرار دهد.

بختیاری ‌زاده در همین باره به خبرنگار ما گفت: استقلال اهواز در چندین پست اصلی مشکل اساسی داریم. پست هایی مثل هافبک میانی و هافبک هجومی، البته چند بازیکن خارجی هم به من معرفی شد که مورد تاییدم قرار  نگرفت.

سرمربی استقلال اهواز درباره تمرکزش روی بازیکنان نفت مسجد سلیمان اظهار کرد: نفت مسجد سلیمان بازیکنان جوان و با استعدادی را دارد. چند بازی این تیم را از نزدیک دیدم به امید خدا در نیم فصل تعدادی از آن‌ها را به تیم  استقلال اهواز خواهیم آورد.

وی در پایان افزود: به من حق بدهید، با فرصت کمی که داشتم و نداشتن بازیکن کافی از الان به فکر نقل و انتقالات نیم فصل باشم و گزینه‌هایی را انتخاب کنم.

حالا باید با وجود نتایج ضعیف استقلال اهواز و مشکلات مالی که گریبان تمامی اعضای این باشگاه را گرفته، آیا عمر مربی‌گری بختیاری‌زاده تا پایان فصل یا حتی  نیم فصل ادامه خواهد داشت، یا چهره دیگری را روی نیمکت آبی‌ها خواهیم دید.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار