مربی تیم فوتبال نفت تهران اظهار کرد: بازیکنان نفت مانند گلادیاتورها برای رسیدن به رتبه‌های بالای جدول تلاش می‌کنند.

علی چینی در گفتگو با  خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، در خصوص وضعیت تیم فوتبال نفت تهران و تلاش برای رهایی از قعر جدول رده بندی بیان کرد: در تعطیلات لیگ برتر تمرینات خوبی را پشت سر گذاشته‌ایم و پازل تاکتیکی نفت در حال تکمیل شدن است. مطمئن باشید در هفته‌های آینده جایگاه خود را در جدول پیدا می‌کنیم. خوشبختانه نفت بازیکنانی را در اختیار دارد که مانند گلادیاتورها برای کسب نتیجه تلاش کرده و می‌جنگند.

وی افزود: نتایج سال گذشته نفت سبب شده تیم‌ها در فصل جدید با انگیزه و تلاش مضاعفی مقابل ما قرار بگیرند. ضمن اینکه هماهنگی بازیکنان جدید با سایر نفرات نیز مقداری زمان برد و این امر در هفته‌های ابتدایی لیگ ما را در نتیجه گیری با مشکل مواجه کرد.

مربی تیم فوتبال نفت تهران درباره دیدار این تیم با گسترش فولاد در هفته هشتم لیگ برتر گفت: حریف تبریزی با تلفیق نفرات جوان و با تجربه و تفکرات منحصر به فرد فراز  کمالوند از تیم‌های خوب لیگ امسال است. روی نقاط قوت و ضعف حریف کار کرد‌ه‌ایم. نتیجه این دیدار را نمی‌توان پیش بینی کرد  اما به طور حتم جدال نفت و گسترش فولاد جز دیدارهای زیبای لیگ امسال می‌شود.

باشگاه نفت به خوش حسابی معروف است

چینی درباره مشکلات مالی نفت گفت: مسائل مالی کم و بیش در تمام تیم‌های لیگ برتری وجود دارد باشگاه نفت به خوش حسابی معروف است و با دیدگاهی که ما به مدیران این باشگاه داریم، مطمتئنیم آن‌ها مشکلات مالی را حل می‌کنند.

وی افزود: تمرکز ما روی مسائل مالی نیست و به گرفتن نتیجه فکر می‌کنیم.

انتهای پیام/

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار