باید ویندوزتان را به ویندوز 10 ارتقا دهید!

مایکروسافت می‌کوشد تا سال 2017 در مجموع یک میلیارد دستگاه مجهز به ویندوز 10 در جهان وجود داشته باشد.

به گزارش دریچه فناوری گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان؛ مایکروسافت می‌کوشد تا سال 2017 در مجموع یک میلیارد دستگاه مجهز به ویندوز 10 در جهان وجود داشته باشد که البته دست یابی به این هدف بدون ارتقای کاربران ویندوز 7 ممکن نیست، بنابراین این کمپانی هر گام ممکنی را بر می‌دارد تا کاربران ویندوز 7 به ویندوز 10 مهاجرت کنند. یکی از این تلاش‌ها در قالب بروزرسانی‌های اخیر ویندوز 7 صورت می‌گیرد.

مایکروسافت طی روزهای اخیر چندین به روزرسانی به ظاهر مهم را برای ویندوز 7 منتشر کرده است اما در حقیقت آنها چیزی نیستند جز تلاش برای مهاجرت به ویندوز 10 و حتی اگر آن‌ها را حذف کنید، بازهم نصب می‌شوند. در مجموع شش به روزرسانی برای ویندوز 7 عرضه شده که کارکرد واقعی آن‌ها در راستای ارتقای کاربران به ویندوز 10 است و هم زمان با جمع آوری داده‌هایی و ارسال آن‌ها به مایکروسافت همراه هستند. 


اغلب این به روزرسانی‌ها برچسب «مهم» خورده و به طور خودکار دانلود و نصب می‌شوند اما در حقیقت این حقه‌ای بیش نیست، به روزرسانی‌هایی که در ادامه اعلام می‌شوند، تنها با هدف ارتقای کاربران ویندوز 7 به ویندوز 10 ارائه شده‌اند و با مشکلات و مزاحمت‌هایی همراه هستند، از این رو اپلیکیشن‌ها به عدم نصب و یا حذف آن‌ها می‌شود.

در صورتی که برنامه‌ای برای ارتقا به ویندوز 10 ندارید و تمایلی هم به مصرف ترافیک اینترنت و هم چنین ارسال برخی داده‌ها برای مایکروسافت ندارید، پیشنهاد می‌شود که بروزرسانی‌های مورد اشاره را حذف و مسدود کنید.


برای آگاهی از آخرین اخبار و پیوستن به کانال تلگرامی باشگاه خبرنگاران جوان اینجا کلیک کنید.


منبع: softpedia

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.