مشهد؛

شهادت، پاداش مجاهدتهای شهید همدانی بود

امام جمعه مشهد شهادت شهید همدانی را پاداش مجاهدتهای او توصیف کرد و بصیرت ایشان در حمایت از ولایت را جهت دهنده نیروهای عملیاتی برشمرد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد، آیت‌الله سید احمد علم‌الهدی در ابتدای درس خارج فقه امروز با اشاره به شهادت سردار رشید اسلام شهید همدانی با بیان اینکه شهادت سردار همدانی داغی بزرگ در عرصه سیاسی و اجتماعی است، گفت: شهید همدانی حقی جز شهادت نداشت و شهادت نتیجه و اجر همه پیشروی‌ها، فعالیت‌ها، مجاهدات و فداکاری های ایشان بود.

عضو مجلس خبرگان رهبری افزود: بصیرت نیروهای عملیاتی در اولویت است چون این‌ها که در خط حمایت از دین و نظام، فعال و جان برکف هستند، این بصیرت عملیات و فعالیت‌ها و مجاهدات‌شان را جهت می‌دهد و شهید سردار همدانی بصیرتش برای همه عزیزان که در خط حمایت از ولایت در عرصه عملیات فعال بودند، جهت بخش عظیم بود.

وی سردار همدانی را ذوب در ولایت توصیف کرد و گفت: ایشان در وابستگی به ولایت یک سردار جان برکف بود، در عشق به ولایت و رهبری همه چیز خود را برای رهبری داده بود، در عرصه سیاسی و فکری از بصیرت بالایی برخوردار بود و در صحنه‌های مختلف به عنوان یک عنصر فعال و حامی و پشتیبان رهبری و ولایت ظهور و بروز داشت که از آن جمله فتنه سال 88 بود که در بصیرت بخشی به دیگران نقشی روشنگرانه داشت.

امام جمعه مشهد با بیان اینکه سردار همدانی جز اول افرادی بود که انحراف‌ها را تشخیص می داد و رسما موضع‌گیری می‌کرد، تصریح کرد: ایشان در مقابل کجروی‌ها گذشت نداشت، هم در تشخیص و هم در برخورد فکری و سیاسی فوق‌العاده قوی و سریع بود و در مجموع فرماندهی کم نظیر بود.

انتهای پیام/ح

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.