دبیر کمیته انضباطی باشگاه نفت تهران گفت: حکم علیرضا بیرانوند به این بازیکن ابلاغ شده اما به دلیل آرامش باشگاه این حکم رسانه‌ای نشد.

حکم مخفی برای بیرانوند صادر شدحسین آل اسحاق در گفتگو با خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان در خصوص دلیل رسانه ای نشدن حکم علیرضا بیرانوند را بیان کرد: علت اصلی موضوع به مسائل داخلی باشگاه باز می گردد و تصمیم گرفتیم برای آرامش نفت و همچنین به حاشیه نرفتن مجموعه حکم بیرانوند را رسانه‌ای نکنیم.
 
وی در خصوص این که آیا علیرضا بیرانوند از باشگاه نفت کنار گذاشته شده است، یا خیر، گفت: بیرانوند جز سرمایه‌های باشگاه است و ما در صدور حکم وی قصد انتقام نداشتیم، تنها می خواستیم این دروازه بان را از حرکت خود متنبه کرده و به گونه‌ای وی را هدایت کنیم که دیگر به این گونه حاشیه ها دست نزند.
 
وی افزود:به هر حال بیرانوند پس از صدور این حکم در اختیار کادرفنی نفت قرار گرفته و هر وقت آنها صلاح بدانند در ترکیب تیم جای می گیرد.
 
آل اسحاق گفت: باشگاه نفت به مسائل فرهنگی و اخلاق مداری توجه ویژه‌ای دارد و به طور حتم تمام اعضای این باشگاه نیز به این امر واقف هستند و برای  دستیابی به این اهداف به باشگاه کمک می کنند.
 
دبیر کمیته انضباطی باشگاه نفت درباره دلیل بازی نکردن پیام صادقیان در دیدار مقابل دیانا باقرشهر و شایعات شکل گرفته در خصوص بی انضباطی وی اظهار کرد: این شایعه را تکذیب می کنم پیام در فصل جدید هیچ نکته حاشیه ای نداشته و تنها روی فوتبال تمرکز دارد، ضمن اینکه بسیاری از بازیکنان ما در دیدار مقابل دیانا باقرشهر به میدان نرفتند و دلیل اصلی این امر تصمیم کادر فنی بوده است، خوشبختانه  با پیروزی در جام حذفی روحیه خوبی برای ادامه رقابتهای لیگ برتر به دست آورد.
 
انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار