معاون خدمات شهری شهرداری تهران گفت: 23 هنرمند داخلی و خارجی در هفتمین سمپوزیوم مجسمه سازی سنگ و آهن شرکت کرده اند.

مجتبی عبدالهی در گفت و گو با خبرنگار گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان با اشاره به برگزاری هفتمین سمپوزیوم بین المللی سنگ و آهن اظهار کرد: سال گذشته فقط شاهد برگزاری سمپوزیوم سنگ بودیم اما امسال آهن هم به آن اضافه شده است.

وی با بیان اینکه چهارده کشور با هنرمندان حرفه ای خود در هفتمین سمپوزیم سنگ و آهن شرکت کردند، افزود: 9 نفر از هنرمندان داخلی کشورمان در این سمپوزیوم شرکت کرده و آثار خود را به معرض نمایش می گذارند.

معاون خدمات شهری شهرداری تهران با بیان اینکه این هنرمندان قبلا آثار خود را به دبیرخانه سمپوزیوم فرستاده اند، تصریح کرد: در یک هیاتی آثار بررسی و کارشناسی می شود و بعد تعیین می شود که کار آنها باید اجرا شود.

عبدالهی با تاکید بر اینکه عده ای از دانشجویان داخلی رشته مجسمه سازی هم در این سمپوزیوم شرکت کرده اند، یادآور شد: آنها از تجربیات هنرمندان داخلی و خارجی استفاده می کنند و در این زمینه آموزش های بسیاری می بینند چراکه این سمپوزیوم برای آنها می تواند تجربه سه، چهار ترم دانشگاهی مفید باشد.

وی با بیان اینکه سال گذشته آثار هنرمندان در بوستان ملت و در کنار خیابان چیده شده است، گفت: دو سال گذشته آثار پنجمین سمپوزیوم مجسمه سازی نیز در باغ موزه قصر جانمایی شد. 
معاون خدمات شهری شهرداری تهران در پایان تاکید کرد: سالهاست که سمپوزیوم مجسمه سازی به همت سازمان زیباسازی انجام می شود چرا که کار این سازمان زیبایی شهر است و مجسمه به شهر روح انرژی و زیبایی می بخشد.

گفتنی است که هفتمین سمپوزیوم بین المللی مجسمه سازی تا پایان مهرماه در برج میلاد تهران دایر است.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار