معاون خدمات شهری شهرداری تهران از اجرای پیرایش شهری و حذف زوائد بصری در محورهای اصلی پایتخت خبر داد.

اجرای پیرایش شهری و حذف زوائد بصری در محورهای اصلی پایتختبه گزارش خبرنگار حوزه شهری گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران؛ مجتبی عبدالهی با بیان اینکه در طرح انضباط شهری منطقه 12 برنامه های بسیاری برای ساماندهی و آرام بخشی این منطقه برنامه ریزی کرده است، گفت: پیرایش شهری،حذف زوائد بصری در محورهای اصلی منطقه 12 و آرام بخشی به سیما و منظر شهری و نیز تبلیغات محیطی از جمله برنامه هایی است که در دستور کار سازمان زیباسازی قرار گرفته است.

عبدالهی در ادامه با بیان این که انجام تبلیغات محیطی در سطح این منطقه به اتمام رسیده است، تصریح کرد: سازمان زیباسازی پیش از اجرای این طرح از یکسال گذشته اقداماتی را برای پیرایش و حذف زوائد بصری و... در سطح این منطقه را آغاز کرده است.

وی اضافه کرد: پیرایش،ساماندهی و حذف زوائد بصری مدت 7 ماه است که در خیابان ناصرخسرو در حال انجام است و این پروژه بیش از 50 درصد پیشرفت داشته است.

عبدالهی با تاکید بر این که حذف زوائد بصری یک فرایند مدت دار و تدریجی است و باید در طول سال و به صورت آرام آرام پیش برود، گفت: با در نظر گرفتن این موضوع که حذف زوائد بصری در این منطقه که دارای اغتشاشات بصری بسیاری است نمی توان زمان مشخصی را برای آن تعیین کرد و به طور قطع نیازمند بررسی های بسیاری است.

وی با اشاره به طراحی و ساماندهی میدان مشق تصیح کرد: نصب مبلمان تاریخی در کل محوطه میدان مشق،نورپردازی 8 بنای تاریخی از جمله برنامه های این سازمان در این محدوده است.

عبدالهی در ادامه به ساماندهی میدان امام خمینی اشاره کرد و افزود: طراحی و نظارت بر این میدان توسط سازمان زیباسازی انجام شده و کار ساماندهی آن نیز توسط معاونت فنی وعمران در حال انجام است.

معاون خدمات شهری شهرداری تهران با بیان این که نورپردازی موزه علی اکبر صنعتی نیز پیشرفت 50 درصدی داشته است، گفت: نورپردازی مسجد شهید مطهری در منطقه 12 نیز به اتمام رسیده است.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.