یکی از بوستان‌های تهران مزین به نام شهدای منا

طرح همدردی و مساعدت با آسیب‌دیدگان و خانواده معزز حجاج و بازماندگان فاجعه‌ی مصیبت‌بار منا اجرایی می‌شود.

یکی از بوستان‌های تهران مزین به نام شهدای منابه گزارش خبرنگار گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان؛ در پی حادثه‌ی غمبار منا که در روز عید سعید قربان رخ داد متاسفانه 464 از هم وطنان عزیزمان از دنیا رفته و غم بزرگی را در دل ایرانیان به جای گذاشتند.

فاجعه‌ی منا به قدری تاسف‌بار و دردناک است که زخم آن تا مدت‌ها بر روح و جان تمام هموطنان باقی خواهد ماند اما گویا برخی مسئولان برای تسکین دل مردم و خانواده‌های داغدار این عزیران از دست رفته در صدد هستند تا با انجام اقداماتی اندکی از درددل آن‌ها بکاهند.

در این میان مجتبی عبدالهی معاون خدمات شهری شهرداری تهران از تشکیل ستاد ویژه در شهرداری تهران و پیش‌بینی و تمهیدات و ابراز همدردی با خانواده جانباختگان حادثه تلخ منا خبرداد.

این ستاد در نظر دارد با فضاسازی محیط شهری متناسب با حادثه‌ی تلخ منا با نصب بنر و پرچم‌های مشکی، تهیه‌سنگ قبر یکسان برای جانباختگان، حک‌کردن نام همه جانباختگان ایرانی این حادثه در لوحی مناسب و نصب  در محل خاکسپاری آن‌ها در بهشت‌زهرا(س) تامین بخشی از هزینه‌های درمانی مصدومان و مجروحان این حادثه، ساخت یادمان جانباختگان منا، در محل مناسبی در شهر تهران و پیشنهاد نام‌گذاری یکی از بوستان‌ها به نام جانباختگان منا به شهرداری شهرتهران از جمله مواردی است که براساس مصوبه شورای شهر اجرا می‌شود.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.