نایب‌رئیس خانه احزاب از تصویب 11 ماده باقی‌مانده آیین‌نامه داخلی خانه احزاب خبر داد.

"قدرتعلی حشمتیان" نایب‌رئیس خانه احزاب در گفت‌وگو با خبرنگار احزاب و تشکل‌های گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان، با اشاره به جلسه عصر امروز(13 مهرماه) شورای مرکزی تشکل متبوعش که در سالن شهید رجایی وزارت کشور برگزار شد، اظهار داشت: در این جلسه، 11 ماده دیگر از آیین‌نامه داخلی شورای مرکزی خانه احزاب تصویب شد و مجموع مواد این آیین‌نامه به 15 عدد رسید.

وی افزود: بر اساس موادی از این آیین‌نامه، ریاست خانه احزاب در هر دوره سه ساله به عهده یکی از فراکسیون‌های اصولگرا، اصلاح‌طلب و مستقل خواهد بود.

حشمتیان با اشاره به تقسیم‌بندی کمیته‌های خانه احزاب بر اساس قرعه‌کشی، ابراز کرد: کمیته حقوقی و کمیته اطلاع‌رسانی به فراکسیون مستقلین، کمیته آموزش و تحقیقات به فراکسیون اصلاح‌طلبان و همچنین کمیته امور بین‌الملل و پشتیبانی امور مالی به فراکسیون اصولگرایان رسید.

وی همچنین درباره تقسیم‌بندی کمیته بانوان، گفت: مقرر شد در هر سال، فراکسیونی که ریاست خانه احراب را در دست دارد، مسئولیت کمیته بانوان را هم عهده‌دار باشد.

حشمتیان درباره ماده مصوب دیگری از آیین‌نامه خانه احزاب، اظهار کرد: مقرر شد که رئیس هر دوره خانه احزاب، سخنگو هم باشد و در غیاب وی، نواب رئیس پاسخگوی رسانه‌ها باشند.

نایب‌رئیس خانه احزاب پیرامون روند انتخاب دبیر خانه احزاب، گفت: برای انتخاب دبیر، هر فراکسیون فرد مورد نظر خود را معرفی می‌کند و در نهایت هیئت رئیسه جهت رای‌گیری، کاندیداها را به شورای مرکزی معرفی می‌کند.

انتهای پیام/

برچسب ها: حشمتیان ، احزاب ، اصولگرا
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار