نایب رئیس خانه احزاب گفت: در تدوین آئین‌نامه جدید خانه احزاب، تدابیر بسیاری برای ایجاد همبستگی بین احزاب در نظر گرفته شده است و قطعاً پس از تصویب آن، تعامل و همبستگی میان احزاب افزایش خواهد یافت.

این دوره خانه احزاب با دوره‌های دیگر متفاوت خواهد بودقدرتعلی حشمتیان نایب رئیس خانه احزاب در گفتگو با خبرنگار حوزه احزاب و تشکل‌های گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان در پاسخ به سوالی درباره بررسی و تصویب آیین‌نامه جدید خانه احزاب اظهار داشت: در جلسه اخیر شورای مرکزی خانه احزاب، آیین‌نامه قبلی بررسی و آیین‌نامه جدید تدوین شد.

وی در ادامه با بیان اینکه آیین‌نامه قبلی خانه احزاب نیاز به اصلاحات زیادی داشت تا آیین‌نامه جدید از آن استخراج شود، افزود: قرار بر این شد که آیین‌نامه جدید این نهاد پس از اِعمال اصلاحات نهایی در جلسه امروز (دوشنبه) خانه احزاب تفسیر و درباره آن از اعضای شورای مرکزی رای‌گیری شود.

حشمتیان با اشاره به سیاست‌های جدید گنجانده شده در آیین‌نامه جدید خانه احزاب خاطرنشان کرد: در تدوین آئین‌نامه جدید، تدابیر بسیاری برای ایجاد همبستگی بین احزاب در نظر گرفته شده است و قطعاً پس از تصویب آن، تعامل و همبستگی میان احزاب افزایش خواهد یافت چرا که سعی شده سلایق و نظرات سه جناح اصولگرا، اصلاح طلب و مستقلین در آن اِعمال شود.

نایب رئیس خانه احزاب در پایان تصریح کرد: قطعاً این دوره فعالیت خانه احزاب با دوره‌های دیگر متفاوت خواهد بود چرا که در این دوره از هر سه جریان اصول‌گرا، اصلاح‌طلب و مستقلین در این نهاد حضور دارند.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار