خانه احزاب ایران در بیانیه‌ای تاکید کرد: نیروی انتظامی تعامل با مردم، اخلاق مداری، فرهنگسازی، جلوگیری از تخریب نخبگان در فضای مجازی و ارتقای انگیزه عالی برای خدمت صادقانه به مردم و نظام اسلامی را اولویت خود قرار دهد.

به گزارش حوزه احزاب و تشکل‌های گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان، خانه احزاب ایران به مناسبت هفته نیروی انتظامی بیانیه‌ای صادر کرد.

خانه احزاب ایران در این بیانیه ضمن گرامیداشت هفته نیروی انتظامی به اولویت بخشی، تعامل با مردم،‌ اخلاق‌مداری، فرهنگ‌سازی، ارتقای انگیزه‌های عالی برای خدمت صادقانه به مردم و نظام اسلامی را از ویژگی‌های نیروی انتظامی دانست.

در بخشی از این بیانیه ضمن تبریک هفته نیروی انتظامی به فرماندهان و آحاد کارکنان ایثارگر و فداکار این نیرو یاد و خاطره شهدای گرانقدر ناجا و جانبازان عزیز این نیرو گرامی‌ داشته شده است.

در ادامه این بیانیه آمده است: هفته نیروی انتظامی فرصت مغتنمی است که به جانفشانی‌ها و خدمات ارزشمندانه نیروی انتظامی در عرصه‌های مختلف از جمله امنیت اجتماعی و نظم عمومی تحسین گفت و از عزیزان این نیرو خواست که اولویت امور خود را به تعامل با مردم اخلاق مداری، فرهنگسازی جلوگیری از تخریب نخبگان در فضای مجازی و ارتقای انگیزه عالی برای خدمات صادقانه به مردم و نظام اسلامی قرار دهند.

در این بیانیه افزوده شده است، استفاده هوشمندانه از ظرفیت‌ها و نهادهای مردمی در توسعه و ارتقای امنیت اجتماعی الگویی از همدلی و همزبانی و نهادهای دولتی و مردمی است که نیروی انتظامی با توجه به ماهیت انقلاب اسلامی نظام اسلامی و جوهره مردمی بودن آن توجه و نگاه ویژه‌ای داشته باشند.

در پایان بیانیه خانه احزاب آمده است احزاب از بدنه مردم بوده و توجه و احترام ناجا به احزاب و متقابلا احزاب به نیروی انتظامی قطعا باعث پیشبرد اهداف انقلاب اسلامی‌مان خواهد بود.

انتهای پیام/
برچسب ها: احزاب ، انتظامی ، شهدا
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.