عضو کمیسیون حقوقی و قضایی مجلس شورای اسلامی گفت: تخلف جرم دلایل متعددی دارد که از جمله آن سوء استفاده‌های افراد فاسد، قانون ناقص و طمع ورزی است.

برخورد دستگاه قضایی با مجرمان اقتصادی مقتدرانه استحجت الاسلام و المسلمین موسی غضنفر آبادی عضو کمیسیون حقوقی و قضایی مجلس شورای اسلامی در گفت‌وگو با خبرنگار گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان؛ اظهار کرد: تخلف جرم دلایل متعددی دارد که سوء استفاده افراد فاسد، قانون ناقص،طمع ورزی و مجازات‌هایی که ممکن است متناسب با جرم نباشد از جمله آنها است که این موارد موجب می‌شود افرادی گستاخانه مرتکب چنین جرایمی شوند و البته از سادگی برخی از مسئولین نیز سوء استفاده کنند.

وی تصریح کرد: در رابطه با برخورد قوه قضاییه ما تا به حال نشان دادیم که دستگاه قضایی نسبت به مجرمان اقتصادی مقتدرانه بوده و امیدواریم این مجازات هایی که تعیین شده و تعیین کردند عبرتی برای دیگران باشد.

حجت الاسلام و المسلمین غضنفر آبادی افزود: یک زمانی اتفاقات مثل تحصن‌ها در جامعه اتفاق می‌افتد که هنوز هم نهادینه  نشده تا شکل و صورت قانونی صحیحی  به خودش بگیرد.

وی بیان کرد: فرض کنید حقوق کارگران پرداخت نشده و  یا کارگری را از کارش اخراج کنند که در این صورت موجب تجمع می‌شود  بنابراین این مسائل اگر به هر حال تعارضی با اصل امنیت آسایش و آرامش نداشته باشد عادی هست  و وجود دارد.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.