تیم‌های پایه پرسپولیس در هفته‌ای که گذشت به سه پیروزی در رده‌های نوجوانان، جوانان و امیدها دست پیدا کردند و نونهالان پرسپولیس متحمل شکست شدند.


به گزارش گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان سایت رسمی باشگاه پرسپولیس، اولین پیروزی این هفته توسط امیدها رقم خورد. ادموند بزیک برای بازی در خانه تیم آماد نزاجا؛ نادر صفرزایی، یزدان سلمانیان، محمدرضا هاشمی، علی طالشی، امین رضایی، حمیدرضا قادری، امیررضا عبدالهی، طالب‌نژاد، محمدرضا مقانلو، مهدی اسدزاده و سید حسین حسینی را به میدان فرستاد و در نهایت با گل‌های؛ حمید رضا قادری (دو گل) ، یزدان سلمانیان، امیررضا عبدالهی و سید حسین حسینی به پیروزی 5 بر یک دست پیدا کردند.

امیدهای پرسپولیس که از فقدان بازیکنان محروم خود رنج می‌برند با این پیروزی 13 امتیازی شدند و در پایان هفته دوازدهم بازی‌ها در مکان دهم جدول قرار گرفتند.

پیروزی دیگر هفته، توسط جوانان پرسپولیس برابر تیم کولاک رقم خورد. شاگردان مجید پروین که نیمه اول این بازی را با نتیجه یک بر یک به رختکن رفتند، در نهایت با گل‌های؛ صادق پورقاسم، احمد بهاروند و مهدی سالکی به پیروزی 3 بر یک دست پیدا کردند تا در پایان یازدهمین بازی خود 18 امتیازی شده و در مکان پنجم جدول قرار بگیرند.علی القوسی، صادق پورقاسم، محمد جعفر حمیدی، عرفان کرم بخش، علیرضا محمودی، احمد بهاروند، دانیال رضوی، محمدرضا سلطانی، شهاب رشنو، مرتضی خراسانی، مهدی سالکی، محمد حسین میرزایی و مهیار رهبر نفراتی بودند که در این دیدار پیراهن پرسپولیس را به تن کردند.

 آخرین پیروزی هم روز پنجشنبه توسط نوجوانان و برابر تیم پارسیان رقم خورد. این بازی در نیمه اول به تساوی یک بر یک انجامید اما سرخپوشان در پایان بازی با نتیجه دو بر یک به پیروزی رسیدند. در این بازی امیر مهدی اصلانی و رضا کنشلو برای پرسپولیس گل زدند.رحیم یوسفی برای این دیدار؛ امیر بهره‌مند ، امیر شهبازی، امیر محمد خارکش، امیر حسین ربیع‌پور، سیاوش نوری، مهدی نریمان، حامد خالقی، امیر مهدی اصلانی، مهدی ممی‌زاده، امیرحسین یوسفلی، علیرضا فدایی، رضا کنشلو، فرهاد یوسفی و امیر محمد رحمانی را به میدان فرستاد.نوجوانان با این پیروزی، 13 امتیازی شدند و در پایان هفته نهم رقابت‌های قهرمان تهران در مکان هشتم جدول قرار گرفتند.

این هفته تیم نونهالان پرسپولیس هم برابر راه آهن متحمل شکست شد.
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار