تمرین روز یکشنبه پرسپولیس در حالی از دقایقی پیش آغاز شد که سکوت سکوهای مجموعه درفشی‌فر را فرا گرفته بود و هواداران با آوردن پوسترهایی از نوروزی یاد او را گرامی داشتند.

به گزارش خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، تمرین روز یکشنبه پرسپولیس در حالی از دقایقی پیش آغاز شد که سکوت سکوهای مجموعه درفشی‌فر را فرا گرفته بود و هواداران با آوردن پوسترهایی از نوروزی یاد او را گرامی داشتند.

از دقایقی پیش با حضور کادر فنی، تدارکات، بازیکنان و سرپرست تیم مراسم یادبودی برگزار سد که در این مراسم پیراهن نوروزی در قابی به همراه عکسی در دل این قاب آورده شده بود و همه‌ی بازیکنان با گذاشتن دسته گلی کنار قاب عکس او به روح بزرگ این بازیکن ادای احترام کردند و دور عکس نوروزی جمع شدند و خبرنگاران هم از آن‌ها عکسی برای یادبود انداختند.

تمرین از ساعت 16:45 شروع شد که بازیکنان اقدام به نرم دویدن و حرکات کششی کردند. نکته‌ی قابل توجه این است که تمام بازیکنان پرسپولیس پیراهن مشکی به تن دارند.

برانکو  در مدت 10 دقیقه با بازیکنان صحبت کرد و در تیم خود را به صورت سفید و مشکلی تقسیم کرد  که کاورهای سفید به دست خود برانکو تقسیم شد و با فوتبال درون‌تیمی  در نصف زمین پرداختند. و بازیکنان که همگی سیاه‌پوش بودند با حرکات کششی این تمرینات را انجام دادند

این تمرین با نصب بنرهایی در ورزشگاه و همچنین پوسترهایی در دست هواداران همراه بود.
بازیکنان در قسمت بعدی تمرین عبور از موانع به صورت سریع  و پریدن از موانع را در دستور کار خود قرار دادند.
- بابک حاتمی به صورت انفرادی دور زمین دوید.
در ادامه نیز،بازیکنان زیر نظر مارکو مربی بدنساز پرسپولیس در طول زمین طولی دویدن، به صورت استارت‌های بلند در مرحله بعد دویدن به صورت 8  (مارپیچی ) را در دستور کار خود قرار دادند و در این مرحله یک استراحت کوتاه تقریبا بعد از موانع استارت سرعتی انجام دادند.

در مرحله بعد دویدن در دور زمین با استارتهای قدرتی و سرعتی را در دستور کار قرار دادند و در این مرحله ماکو مربی بدنسازو ایگور مربی دروازه‌بانان پشت سر بازیکنان حرکت کرده و با سوت سرعتی یا قدرتی در این مرحله را به سیاه‌پوشان گوش‌زد می‌کرد.و کادر فنی در مرحله بعد با کاور نارنجی رنگ متمایز شدند.ایگور پانادیچ در گروه مشکی در فوتبال درون تیمی حضورپیدا کرد.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار