کارگاه آموزش برای جنگلداران با حضور معاونت حفاظت و امور اراضی سازمان جنگلها، مراتع و آبخیزداری کشور در محل اداره کل منابع طبیعی استان زنجان برگزار شد.

به گزارش خبرنگار گروه استانهای باشگاه خبرنگاران جوان؛ در این کارگاه که با حضور مدیر کل منابع طبیعی و آبخیزداری استان،معاونت حفاظت و امور اراضی ، کارشناسان و جنگلداران برگزار شد مهندس منصور به شکل کارگاه آموزشی مواردی را برای جنگلداران عنوان کرد.

در این جلسه از سوی جنگلداران سوالاتی همچون طولانی بودن زمان رسیدگی به پرونده های تخلف در دادگاه ها، مشکل اخذ سند زمین های اوقافی، مشکل پرداخت هزینه های کارشناسی رسیدگی به پرونده ها، نبود یا کمبود کارگاه های آموزشی در زمینه ممیزی اراضی، مشکل آفات و بیماریهای درختان جنگلی و نبود اعتبار در کنار کمبود نیروی حفاظی مطرح شد.

مهندس منصور، در خصوص فعالیت­های آفات و بیماری درختان جنگلی گفت: فعالیت پاکسازی آفات و بیماری جنگلی را واحد حفاظت ادامه دهند و اعتبار آن از طریق مدیریت بحران جبران خواهد شد.

وی افزود: هزینه های کارشناسی از هزینه های دادرسی معاف هستند و پی گیر ردیف اعتباری از سوی سازمان برای هزینه های کارشناسی هستیم.


انتهای پیام/گ

برچسب ها: کارگاه ، آموزشی ، زنجان
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.