دبیر ستاد بازسازی واقعه غدیرخم در استان کرمانشاه گفت: همزمان با عید غدیر خم بازسازی واقعه غدیر خم در هشت نقطه استان کرمانشاه اجرایی می شود.

 به گزارش گروه وبگردی باشگاه خبرنگاران جوان علی یوسفی راد  اظهار داشت: همزمان با عید غدیر خم بازسازی واقعه غدیر خم در هشت نقطه استان کرمانشاه اجرایی می شود.
 
وی ادامه داد: این واقعه در شهرستان های اسلام آباد غرب، هرسین، سرپلذهاب، دالاهو، کرمانشاه، کنگاور، صحنه و گیلانغرب توسط هنرمندان بازسازی خواهد شد.
 
دبیر ستاد بازسازی غدیرخم استان کرمانشاه با بیان اینکه پیش بینی می شود امسال تعداد بازدیدکنندگان نسبت به سنوات گذشته افزایش یابد، گفت: ارزش های اسلامی با بازسازی این واقعه عظیم ترویج می شود.
 
این مسئول به مصادف شدن ایام دهه ولایت با هفته دفاع مقدس اشاره کرد و افزود: تأسی از فرهنگ غنی غدیر پیروزی در دفاع مقدس را ممکن کرد.
 
وی اضافه کرد: استکبار سعی دادرد با کمرنگ کردن ارزش های معنوی و خشن جلوه دادن اسلام، افکار جوانان را منحرف کند که باید در این زمینه جوانان با آگاهی کامل از توطئه های دشمن در راه دفاع از دین اسلام گام بردارند.
 
یوسفی راد با بیان اینکه سال گذشته ۵۰ هزار نفر در استان از نمایش بازسازی واقعه غدیر خم دیدن کردند، گفت: این حرکت مهم فرهنگی در حفظ ارزش های غدیر خم بسیار موثر است.
منبع:مهر
انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار