از روز چهارشنبه تا جمعه در غالب مناطق کشور به ویژه در سواحل دریای خزر خواهد بود. قسمتي ابري دربعدازظھر رشدابردرارتفاعات

به گزارش خبرنگار اقتصادی باشگاه خبرنگاران جوان، بررسی و تحلیل داده و نقشه‌های هواشناسی بیانگر حاکم شدن تدریجی پرارتفاع جنب حاره‌ای در تراز میانی جو و شرایط پایداری نسبی طی سه روز آینده در اکثر نقاط کشور است.

پیامد این شرایط، افزایش نسبی دما بین 2 تا 4 درجه سلسیوس از روز چهارشنبه تا جمعه در غالب مناطق کشور به ویژه در سواحل دریای خزر خواهد بود.

در برخی ارتفاعات استان‌های کرمان، فارس و ارتفاعات شرقی البرز بطور موقت در ساعات بعد ازظهر رشد ابر و رگبار موقت باران با رعدوبرق و وزش باد پیش‌بینی می‌شود.

همچنین در بعد از ظهر روز چهارشنبه با گذر موج کم ارتفاع تراز میانی جو از روی شمال غرب کشور انتظار رشد موقت ابرناکی و احتمال وقوع رگبار پراکنده باران گاهی بارعد وبرق یا وزش باد بطور محلی وجود دارد.

هوای تهران در 24 ساعت آینده صاف، قسمتی ابری در بعدازظھر رشد ابر در ارتفاعات روبه‌رو هستیم و بیشینه و کمینه دما بین 29 و 17 درجه خواهد بود.

بعلاوه در استان البرز هوا صاف، در بعدازظهر رشد ابر در ارتفاعات و رگبار و رعد و برق قسمتی ابری در بعد ازظھر رشد ابر در ارتفاعات  پیش بینی می‌شود بیشینه و کمینه هوا بین 14 و 29 درجه خواهد بود.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار