بیمارستان رضوی دوازدهم و سیزدهم مهر میزبان برگزاری نخستین کنگره بین‌المللی روانشناسی سرطان می شود.

به گزارش   گروه استانهای باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد، نخستین کنگره بین المللی روانشناسی سرطان دوازدهم و سیزدهم مهر در بیمارستان رضوی برگزار می شود.

در این کنگره نمایی کلی و نوآورانه از آخرین پژوهش‌های روز دنیا درباره حمایت روانی از بیماران مبتلا به سرطان و خانواده‌های آن‌ها، پیشگیری از اضطراب و افسردگی در بیماران مبتلا به سرطان، پیشگیری از ایجاد عوارض روحی و روانی و صدمات شغلی و تحصیلی در وابستگان بیماران و بالا بردن کیفیت زندگی و طول عمر فرد مبتلا به سرطان ارائه می شود.

در این کنگره دو روزه، 21 مقاله در قالب سخنرانی و 25 مقاله نیز در قالب پوستر ارائه می‌شود که طی آن 13 میهمان خارجی از کشورهای آلمان، فرانسه، استرالیا و آمریکا شرکت خواهند کرد.

یش‌بینی می‌شود بیش از 200 نفر در این کنگره شرکت داشته باشند.

در این کنگره همچنین، موضوعات سرطان و هنر، سرطان و فرهنگ، سرطان و ارتباطات، سرطان و استرس، سرطان و مراقبت‌های چندگانه، سرطان و اخلاق پزشکی، سرطان و مدل‌ها و سیستم‌های مراقبتی، سرطان و بازتوانی، سرطان و مراقبت‌های تسکینی، سرطان و کودکان، سرطان و مداخلات روانی و اجتماعی، سرطان و غربال‌گری روانی اجتماعی مورد بحث و بررسی قرار خواهد گرفت.

کنگره‌ بین‌المللی روانشناسی سرطان با همکاری بنیاد ملی علم ایران، مرکز تحقیقات علوم اعصاب شفا، آستان قدس و بیمارستان رضوی برگزار می‌شود و تجربه‌ای غنی برای تمامی شرکت‌کنندگان فراهم خواهد آورد.

انتهای پیام/س

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.