فرمانده سپاه ناحیه اهر از برگزاری رزمایش دفاع از کوی و برزن با هدف حفظ امادگی دفاعی رزمندگان جان برکف بسیجی این شهرستان خبر داد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از تبریز؛ سرهنگ عبدالحسین ایمانی، گفت: این رزمایش با هدف امادگی دفاعی و حراست از اماکن عمومی و مکانهای حساس و مقابله با اغتشاشات احتمالی و تمرین مقابله با هلی برد دشمن فرضی در منطقه عمومی سد ستارخان اهر به شعاع 4 کیلومتر برگزار می شود.

وی، گفت: علاوه بر اجرای این رزمایش در منطقه عمومی سد ستارخان و برنامه های مختلف فرهنگی و عقیدتی در طول برگزاری این رزمایش که در مورخه نهم و دهم مهرماه برگزار می شود در سطح شهر، مبادی ورودی شهرستان و نقاط حساس و مراکز عمومی و اداری، بسیجیان عضو گردانهای مستقر در این مراکز حساس در زمان بحران حفاظت می کنند، که دراین راستا 8 منطقه شهری برای این امر پیش بینی شده است.

سرهنگ ایمانی، گفت: دراین رزمایش با وجود آمادگی شش گردان برای حضور در مأموریت های مختلف بسیج از این تعداد دو گردان آموزش دیده شرکت خواهند کرد تا برنامه ها و تدابیر پیش بینی شده را اجرا و به اهداف از پیش تعیین شده در جهت مقابله با تهاجمات احتمالی دست یابند.

وی، گفت: نیروهای بسیجی عضو این گردانها در آمادگی کامل بسر می برند و در طول اجرای رزمایش برنامه های تدافعی را به نمایش خواهند گذاشت.

فرمانده سپاه ناحیه اهر، همچنین گفت: بسیج به عنوان یک نیروی مردمی برخاسته از بطن انقلاب در راستای منویات مقام معظم رهبری همیشه در خدمت مردم و نظام بوده و در جهت حفظ و حراست از دستاوردهای نظام مقدس جمهوری اسلامی استوار آماده جان نثاری می باشد.

وی، در پایان ضمن عرض تسلیت به خانواده های حجاج مظلوم بیت اله الحرام که در حادثه منا به درجه شهادت رسیده اند این فاجعه را نشان از بی کفایتی سردمداران رژیم آل سعود عنوان کرد.
 
انتهای پیام/ ا
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.