رقابت «یک شهروند کاملاً معمولی» با دیگر فیلم‌ها در جشنواره‌ شیکاگو بسیار سخت اما شیرین است.

مجید برزگر تهیه‌کننده و کارگردان سینما در گفتگو با خبرنگار حوزه سینما گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان؛ در خصوص حضور فیلم «یک شهروند کاملاً معمولی» در جشنواره خارجی گفت: فیلم «یک شهروند کاملاً معمولی» در بخش مسابقه جشنواره شیکاگو پذیرفته شده که اولین نمایش جهانی این فیلم خواهد بود.

وی افزود: «یک شهروند کاملاً معمولی» سه اکران در جشنواره شیکاگو دارد و یکم آبان یعنی 23 اکتبر اختتامیه آن خواهد بود، از عوامل فیلم خود من به تنهایی حدود 10 روز آینده در این جشنواره حضور پیدا خواهم کرد.

وی با بیان این مطلب که جشنواره شیکاگو از معتبرترین و قدیمی‌ترین جشنواره دنیا و آمریکا است، بیان کرد: در بخش مسابقه جشنواره شیکاگو فیلم‌های سطح بالا و فیلم‌هایی که منتخب دیگر جشنواره‌های معتبر مانند کن و برلین هستند، حضور دارند و خوشحالم که فیلم ما در آنجا و بین این فیلم‌ها حضور دارد.

برزگر اظهار داشت: با نگاهی که به لیست فیلم‌های شرکت‌کننده در جشنواره شیکاگو انداختم متوجه شدم که با وجود فیلم‌های مهم رقابت سختی را در پیش داریم و برای من و برای «یک شهروند کاملاً معمولی» شروع خوبی است و امیدوارم اتفاقات مهمی برای ما رخ دهد. 

وی در خصوص دریافت جایزه از طریق فیلم «یک شهروند کاملاً معمولی» در جشنواره شیکاگو عنوان کرد: به نظر من اتفاق اصلی انتخاب و حضور این فیلم در جشنواره مهم شیکاگو است و اگر از سمت داوران به درستی دیده شود اتفاق خوبی برای فیلم خواهد افتاد اما در کل پیش‌بینی کردن در خصوص دریافت جایزه آن هم در این جشنواره سخت خواهد بود.

برزگر در پایان خاطرنشان کرد: فیلم «یک شهروند کاملاً معمولی» چه از لحاظ سینمایی و چه ساختاری حرف‌های زیادی برای گفتن دارد و برای خودم قابل قبول است.

گفتنی است که «یک شهروند کاملاً معمولی» به کارگردانی مجید برزگر داستان آقای صفری 83 ساله، کارمند بازنشسته اداره پست را روایت می‌کند که در پی رخدادی بنا می‌شود که به کانادا سفر کند و در این میان درگیر اتفاقاتی می‌شود.




انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار