آیا بلک بری تاسال آینده ورشکسته می شود؟

چند روزی از گزارش مالی شرکت بلک بری نمی گذرد که مدعی شده است در سه ماهه دوم سال جاری، فروش امیدوار کننده ای نداشته است.

به گزارش دريچه فناوري گروه فضاي مجازي باشگاه خبرنگاران جوان؛ در سه ماهه دوم سال ۲۰۱۶، بلک بری توانسته تا ۴۹۰ میلیون دلار درآمد داشته باشد. این مقدار، در مقایسه با مقطع زمانی مشابه در سال گذشته ۴۶.۵ درصد کاهش پیدا کرده است.

آیا بلک بری تاسال آینده ورشکسته می شود؟

تحلیلگران و كارشناسان مالي، درآمد اين شرکت را برای دوره مورد بحث، برابر با ۶۰۵ میلیون دلار برآورد کرده بودند و حال شاهد سقوط ۷ درصدی  دوباره سهام این شرکت پس از ارائه همین گزارش مالی بوده ایم.

البته لازم به ذكر است كه بلک بری فقط  یک فروشنده تلفن همراه نیست و مجوزهایی که برای استفاده از پتنت ها و همچنین نرم افزارهایی که به فروش می رساند، درآمد خوبي را برایش فراهم كرده است اما بخش فروش تلفن همراه همچنان با درآمد بسیار اندک خود باعث شده است  سایر بخش ها و تراز کلی این شرکت به سوی منفی شدن سوق داده شود.


آیا بلک بری تاسال آینده ورشکسته می شود؟


بلک بری خبر داده است که در سه ماهه دوم سال مالی ۲۰۱۶، قادر گشته تا ۸۰۰ هزار تلفن هوشمند را به فروش برساند و این در حالیست که آمار شرکت یاد شده در سال گذشته و در همین مقطع سه ماهه برابر با فروش ۲.۴ میلیون موبایل بوده است.

چنین به نظر می رسد؛ بلک بری با ارائه سری موبایل های اندرویدی تصمیم دارد این مشکلات را در آینده حل نماید و فروش اسمارت فون های خود را دوباره افزایش دهد.


منبع: PhoneArena

انتهاي پيام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار