جانشین حج و زیارت استان اردبیل از شناسای عروجعلی برازنده یکی از مفقودین حجاج اردبیلی به عنوان پنجمین جان‌باخته اردبیلی حادثه منا خبر داد.

شناسایی جانباخته اردبیلی حادثه منا

به گزارشگروه استان های باشگاه خبرنگاران جواناز اردبیل؛ ناصر پیرجباری با اشاره به جانباختگان حادثه منا گفت: عروجعلی برازنده که در قالب کاروان شماره 10003 در حادثه اخیر منا جزو مفقودشدگان بود، شناسایی و اسم وی نیز به عنوان جان‌باختگان این حادثه اعلام شد.

وی تصریح کرد: متاسفانه در واقعه اخیری که در منا رخ داد تعداد 4 نفر از زائران اردبیلی جان باخته و 8 نفر نیز مفقود بودند که با شناسایی عروجعلی برازنده به عنوان پنجمین جان باخته این حادثه، شمار حجاج کشته شدگان استان اردبیل افزایش یافت.

جانشین حج و زیارت استان اردبیل گفت: تلاش می‌کنیم تا با پیگیری‌های لازم در زمینه وضعیت سایر مفقودشدگان نیز اطلاعات دقیق و درستی به دست آورده و به مردم استان و خانواده‌های آنها اعلام کنیم که در این زمینه به محض اطلاع از وضعیت این 7 نفر اطلاع‌رسانی لازم انجام می‌شود.

پیرجباری بیان کرد: بایرامعلی بخته، مالک دهقان خیاوی، فراحم نوری نوران و بلال اسلامیان چهار نفری بودند که در حادثه منا جان باخته و شناسایی شده‌ بودند که با شناسایی عروجعلی برازنده تعداد کشته‌شدگان این فاجعه در استان اردبیل به 5 نفر رسید.

وی افزود: هنوز در مورد وضعیت 7 نفر دیگر کاروان زائران ایرانی شامل نوح علی قاسمی، منصور کشفی، احمد ستوده، محبوب صمدیان،، صاحبعلی قربانی، بالا اوغلان برگستان و موسی افغانی اصل اطلاعاتی به دست نیامده است که در صورت کسب اطلاعات بیشتر این موارد اطلاع‌رسانی می‌شود.

انتهای پیام/ب

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.