اردبیل؛

تشکیل ستاد ویژه پیگیری وضعیت حجاج اردبیلی در استان اردبیل

با دستور استاندار اردبیل ستاد ویژه پیگیری و رسیدگی به وضعیت حجاج جان‌باخته حادثه منا در استان اردبیل تشکیل شد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اردبیل؛ با دستور استاندار اردبیل ستاد ویژه پیگیری و رسیدگی به وضعیت حجاج جان‌باخته حادثه منا در استان اردبیل تشکیل شد تا در مورد انتقال، تشییع و برگزاری مراسم بزرگداشت برای جان باختگان این فاجعه بزرگ بررسی‌ها و هماهنگی‌های لازم را انجام دهند.

استاندار اردبیل در نخستین جلسه ستاد ویژه پیگیری و رسیدگی به وضعیت حجاج جان‌باخته حادثه منا در استان اردبیل اظهار کرد:‌ برای انتقال اجساد و همراه جان‌باختگان حادثه منا دولت با برنامه‌ریزی‌ها و هماهنگی‌های سریع پروازهای فوق‌العاده به عربستان را برقرار کرده است.

مجید خدابخش بیان کرد:‌ در راستای هماهنگی‌های لازم برای انتقال جان‌باختگان این حادثه ستاد ویژه پیگیری تشکیل شده و اعضای این ستاد باید در در زمینه انتقال اجساد با برنامه‌ریزی‌های مناسب تسهیل ایجاد کرده و آمادگی‌های لازم را برای تشییع و استقبال از پیکر جان‌باختگان داشته باشند.

وی با اشاره به بی‌کفایتی دولت عربستان در حادثه منا و مدیریت حج تصریح کرد: بی‌تدبیری و بی‌کفایتی سران دولت عربستان در حادثه منا بر همه جهانیان ثابت شده و این کشور در مقابل این فاجعه عظیم باید در سطح بین‌المللی پاسخگو باشد.

رئیس شورای برنامه‌ریزی استان اردبیل افزود: باید دولت عربستان در مقابل این جنایت عظیم که بی‌لیاقتی این کشور و سران آل‌سعود را نمایان کرد از تمامی ملت مسلمان جهان عذرخواهی کرده و تمامی مسئولیت این حادثه دلخراش را که مایه تاسف برای این کشور است عهده‌دار شود.

انتهای پیام/ح

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.