سومین دوره مسابقات هوش مصنوعی در 10 لیگ و در سطح دانشجویان و فارغ‌التحصیلان کارشناسی ارشد و دکترا در آبان ماه سال جاری برگزار می‌شود.

احمد نیک ‌آبادی دبیر فنی مسابقات هوش مصنوعی امیر کبیر در گفتگو باخبرنگار حوزه دانشگاهی گروه علمی پزشكی باشگاه خبرنگاران جوان افزود: این مسابقات متشکل است از مجموعه‌ای از مسابقات متنوع در زمینه هوش مصنوعی که به صورت سالانه در دانشگاه صنعتی امیر کبیر برگزار می‌شود. 

وی با بیان اینکه این مسابقات عمدتا در سطح دانشجویان و فارغ‌التحصیلان مقاطع کارشناسی ارشد و دکترا برگزار می‌شود، تصریح کرد: تیم‌های شرکت‌کننده در زمینه‌های مرتبط با هوش مصنوعی نظیر پردازش متن،‌ صوت و تصویر‌، یادگیری ماشین و داده‌کاوی با یکدیگر به رقابت می‌پردازند. 

نیک آبادی با اشاره به برگزاری سومین دوره از مسابقات هوش مصنوعی در دانشگاه امیر کبیر اظهار داشت: این دوره از مسابقات از 23 تا 25 آبان ماه سال جاری در این دانشگاه برگزار می‌شود. 

دبیر فنی مسابقات هوش مصنوعی با اشاره به اهداف برگزاری این مسابقات بیان کرد: طرح مسائل کاربردی کشور در حوزه هوش مصنوعی و رقابت مسابقات‌، ارائه دستاوردها و توانایی های دانشگاه‌ با دانشجویان کشور در حوزه هوش مصنوعی و ایجاد زمینه‌های تحقیقاتی، کاربردی برای دانشجویان از جمله اهداف اصلی این مسابقات است. 

وی با تاکید بر اینکه در مرحله نهایی مسابقات،‌ امتیاز تیم‌های شرکت‌کننده در دو بخش علمی و عملی محاسبه و امتیاز نهایی تیم‌ها بر اساس این امتیازات محاسبه خواهد شد، خاطر نشان کرد: در بخش علمی مجموعه‌ داده‌های آزمایشی در اختیار تیم ها قرار داده می‌شود و دقت برنامه تیم‌ها بر روی این داده‌های آزمایشی تعیین کننده امتیاز عملی آنها خواهد بود‌. 


انتهای پیام/ 
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار